هدف آل‌سعود محافظت از اسرائیل است/ عده‌ای دستور امام(ره) در مبارزه با رژیم سعودی را معطل گذاشتند (۹۴/۱/۲۴)

حجت‌الاسلام دکتر سید حمید روحانی در تجمع دانشجویان مقابل سفارت سعودی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی مورخ مشهور تاریخ معاصر عصر امروز (دوشنبه) با حضور در تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان در محکومیت جنایات رژیم آل‌سعود، گفت: حضور شما دانشجویان در این صحنه بزرگ‌ترین خدمت در جهت پیشبرد آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی مسئله تازه‌ای نیست. از زمانی که استکبار جهانی برای اشغال کشورهای اسلامی به صحنه آمد به گماشتن دست‌نشانده‌ها پرداخت. بر همین اساس است که وهابیت و بهاییت را به وجود آورد تا اینان به استکبار خدمت کنند.

روحانی همچنین تصریح کرد: استکبار تلاش کرد تا اطراف کشور فلسطین گماشته‌هایی برای حفظ اسرائیل قرار دهد. رژیم آل‌سعود نیز از ابتدا ماموریتش این بود که ملت‌های مسلمان را سرکوب کند تا رژیم صهیونیستی پابرجا بماند.

این کارشناس تاریخ معاصر در ادامه افزود: رژیم آل‌سعود از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا به امروز از توطئه و جنایت علیه انقلاب ما کوتاهی نکرده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) پیرامون رژیم آل‌سعود گفت: امام (ره) فرموده‌اند فرقی بین محمدرضا پهلوی، صدام و سران حکومت عربستان در اسلام‌زدایی نیست و همه اینها نوکر آمریکا هستند. امام(ره) همچنین فرمودند کلیدداران کنونی کعبه لیاقت میزبانی از میهمانان خدا را ندارند.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز این مسئله مطرح است که آیا ضمن مبارزه با رژیم سعودی باید از رفتن به حج باز بمانیم؟ جواب این است در صورتی که شرایط فراهم باشد باید رفتنت به حج انجام گیرد اما بدین معنی نیست که ما با رژیم سعودی که ضداسلامی است کنار بیاییم البته کسانی هستند که می‌خواهند از این مسئله سواستفاده کنند. اینان به خاطر اینکه به عزیزان ما در جده بی‌حرمتی شده به صحنه نیامدند. اینان از دوران پهلوی هدفشان این بوده است که بتوانند موضوع حج را تعطیل کنند.

این کارشناس تاریخ معاصر با بیان اینکه مبارزه با رژیم سعودی باید ادامه پیدا کند، گفت: کسانی که خیانت کردند و راهشان از امام(ره) جدا بود سعی کردند دستور امام را در بحث مبارزه با رژیم سعودی مغفول بگذارند.

وی ادامه داد: کسانی هستند که می‌خواهند مبارزه با رژیم سعودی را مبارزه با اعراب نشان دهند که حقیقت این گونه نیست. آل‌سعود هیچ ربطی به اسلام ندارد. عرب و عجم، شیعه و سنی از دست این رژیم به سطوح آمده‌اند.

روحانی خاطرنشان کرد: کسانی هستند که به اسم آخوند تلاش می‌کنند با رژیم سعودی کنار بیایند و این رژیم را بالی از اسلام می‌خوانند. اینان آخوند درباری و خیانتکار هستند.

این کارشناس تاریخ معاصر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کسانی که عنوان یار امام(ره) را یدک می‌کشند سعی می‌کنند رژیم سعودی را رژیم اسلام معرفی کنند و تلاش می‌کنند به این رژیم نزدیک شوند و این گونه بیان می‌کنند که ایران و عربستان ۲ بال اسلام هستند اما حقیقت این است که عربستان بال اسلام آمریکایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

tristique sem, commodo leo. ut ante. efficitur. venenatis, ut non Donec