باند رمالان و جن‌گیران چه می‌خواهند؟! (۱۳۹۰/۶/۲۸)

جناب حجت‌الاسلام حاج آقای روحانی

مدیر مسئول فصلنامه ۱۵خرداد

سلام عرض می‌کنم

سلامتی و قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و همه عبادت‌کنندگان را از درگاه حق خواستارم. 

مجله ۱۵خرداد را هر وقت فرصت کنم می‌خوانم و استفاده می‌کنم، گرچه بعضی از شماره‌های آن به دستم نمی‌رسد. به نظرم راجع به جریان‌های روز خوب است بیشتر مطالبی عرضه کنید. غرض از تصدیع می‌خواستم نظر شما را درباره ویژه‌نامه خاتون و مسئله چادر و به طور کلی مطالبی که در آن آمده است بپرسم. آیا به نظر شما نوشته‌های آن تا به این حد و اندازه خلاف است که عده‌ای سروصدا می‌کنند؟ اگر جواب صریح و پوست‌کنده بدهید ممنون خواهم بود. قبلاً از زحمت‌هایی که از این بابت می‌کشید عذرخواهی و تشکر می‌کنم.

مخلص شما ـ زهرایی

 پاسخ

بحث بر سر درستی و نادرستی آورده‌های این ویژه‌نامه نیست؛ مسئله حجاب و مبارزه با آن در قالب‌های مختلف نیز در ایران مسئله جدیدی نیست بلکه نکته باریک‌تر زمو این است که برخی از دوروبری‌های رئیس دولت محترم را چه انگیزه و اندیشه‌ای در سر است که هر از چندی با پیش کشیدن مسائلی غیر ضروری و بیرون از حیطه کاری دولتمردان، تلاش می‌کنند آرامش جامعه را بر هم بزنند؛ بگومگوها و کشمکش‌ها پدید آورند؛ جمعی را به جان هم اندازند؛ آتش اختلاف را شعله‌ور کنند؛ اتحاد و انسجام ملی را آسیب‌پذیر سازند؛ آب به آسیاب دشمن بریزند و ملت ایران را از موضوعات و مسائل اصلی و ریشه‌ای باز بدارند و از مسئولیت‌های اصولی و سرنوشت‌ساز غافل کنند؟ آیا طرح این گونه جریان‌های بحث‌برانگیز اتفاقی و برپایه نادانی و ناآگاهی است؟ یا خدای نخواسته عناصری در پشت پرده به مطالعه نشسته و دست‌اندرکارند تا سوژه‌های مسئله‌ساز و اختلاف‌برانگیز بیابند و با مطرح کردن آن، آب را گل‌آلود کنند؟!

اگر بر این باور باشیم که شیطان بزرگ و شیطانک‌های اروپا- به ویژه کفتار پیر انگلستان- و نیز صهیونیسم بین‌المللی تنها روی فتنه ۸۸ سرمایه‌گذاری کرده و برای مرحله بعدی هیچ نقشه و برنامه‌ای ندارند، سخت در اشتباه هستیم و به ساده‌اندیشی و خوش‌خیالی دچار شده‌ایم. استکبار جهانی در راه رسیدن به اغراض شیطانی و امیال استعماری و منافع عظیمی که در ایران و منطقه از دست داده‌ توطئه‌های گوناگونی در دست اجرا دارد و به دنبال شکست هر توطئه‌ای، توطئه‌های دیگری را به کار می‌گیرد. از این رو، مقام معظم رهبری در پی شکست فتنه ۸۸ هشدار دادند که فتنه‌های خطرناک‌تری در پیش است. از این دست توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی و استعماری را می‌توان چنین برشمرد:

۱. نفوذ: از توطئه‌های کهنه و دیرینه استعماری، نفوذ در اطراف چهره‌ها و شخصیت‌ها و فلج کردن مبارزان تأثیرگذاری است که می‌توانند منافع شیطانی جهانخواران را با خطر جدی روبه‌رو کنند. استعمارگران از راه نفوذ در اطراف شماری از مقامات، در درازای تاریخ توانسته‌اند بزرگانی را از راه و کار بازدارند و زمین‌گیر کنند و بزرگانی را از مردم جدا سازند و به سقوط بکشانند. مگر آقای منتظری را از راه نفوذ در میان اطرافیان به بیراهه نکشاندند و از رسالت و مسئولیت اسلامی- انقلابی باز نداشتند؟ مگر آقای هاشمی رفسنجانی را از راه دوروبری‌ها و آقازاده‌ها آسیب‌پذیر نساختند و به آبرو و اعتبار مردمی ایشان آسیب نرساندند؟ اکنون این نقشه و برنامه را برای رئیس‌جمهور محترم در دستور کار قرار داده‌اند.

۲. رویارویی با اسلام ناب محمدی(ص): جهانخواران و در رأس آن شیطان بزرگ از باورمندی ملت ایران به اسلام ناب محمدی(ص) سخت اندیشناک‌اند و به درستی دریافته‌اند تا روزی که ملت ایران به اسلام راستین پیرو و پایبند هستند، پیاده کردن فرهنگ غربی و سیاست استعماری در ایران شدنی نیست و آنگاه که نتوانند فرهنگ ذلت‌آور و اسارت‌بار غرب را در ایران رواج دهند سلطه و سیطره بر این کشور را هیچ‌گاه نمی‌توانند به دست آورند. بنابراین از هر راهی برآن‌اند ملت ایران را گام‌‌به‌گام از اسلام راستین دور کنند و در باورمندی توده‌های مسلمان سستی پدید آورند و تز مرموز تسامح و تساهل را استواری بخشند. این توطئه‌ دیرزمانی به دست جاسوسان انگلیس و امریکا که به نام «بهایی» در ایران به بازیگری گمارده شده بودند دنبال شد و چون دستاوردی نداشت، امروز توسط عناصر مرموز دیگری زیر عناوین «اصلاح‌طلبان»، «مهدویون» و… پیگیری می‌شود. عناصر مرموزی که امروز به رویارویی با اسلام ناب محمدی برخاسته‌اند تنها از راه ترویج اباحی‌گری و تسامح و تساهل، توطئه اسلام‌ستیزی و قرائت‌های قوم‌گرایی از اسلام را دنبال نمی‌کنند بلکه با مطرح کردن بساط رمالی، جن‌گیری و این‌گونه خرافه‌ها نیز برآن‌اند به اعتقادات نسل جوان مسلمان آسیب برسانند و جوانان دین‌باور ما را به بیراهه بکشانند و به خرافه‌پرستی سرگرم کنند و یا به طور کلی از اسلام- به عنوان دینی خرافی- دور سازند و اسلام را خلاف عقل، خرد و اندیشه بنمایانند.

جالب اینجاست که خودشان بر اساس خرافه‌پرستی هری‌پاتر، بت‌من، سوپرمن، مرد عنکبوتی و امثال این قهرمانان دروغین، نمایش‌های جادوگری و خرافه‌پرستی و بت‌پرستی تولید می‌کنند و سپس ادیان را متهم به این‌گونه باورهای سخیف می‌سازند تا اذهان هیجانی جوانان را از داستان‌های اصلی و سیاست‌های استکباری دور سازند و در این غفلت‌ها و تساهل‌ها کار خود را انجام دهند.

۳. در راه نجات رژیم صهیونیستی: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی از موضع قاطع و انعطاف‌ناپذیر ملت ایران در برابر اشغالگران خون‌آشام فلسطین- که برای دیگر ملت‌های مسلمان نیز الگو شده است- سخت وحشت‌زده و بیمناک‌اند و دریافته‌اند این سرسختی و ستیزه‌جویی ایران در برابر صهیونیست‌ها نابودی دولت ساختگی و نامشروع «اسراییل» را به همراه خواهد داشت و زمینه آزادی سرزمین فلسطین را هموار خواهد کرد. بنابراین دیرزمانی است به تکاپو افتاده‌اند به هماهنگی و یکپارچگی ملت ایران بر ضد صهیونیست‌ها که به عنوان میثاق ملی پذیرفته شده است، خدشه برسانند؛ از این رو، یک روز شعار ننگین «نه غزه نه لبنان» سرمی‌دهند و روز دیگر از دوستی با ملت اسراییل دم می‌زنند. دوستی با ملت اسراییل دنباله توطئه‌ای بود که در فتنه ۸۸ در راه پشتیبانی از صهیونیست‌ها از سوی مزدوران بیگانه مطرح شد.

۴. رویارویی مرموزانه با رهبری و اصل ولایت فقیه: از دیگر توطئه‌های زیرکانه شیادانی که فتنه ۸۸ را کلید زدند و اکنون نیز آن فتنه را با شعارها و برنامه‌های دیگری دنبال می‌کنند، به زیر سؤال بردن اصل ولایت فقیه و دور زدن مقام معظم رهبری است که گاهی با پیش کشیدن جریان «ظهور نزدیک است» و گاهی با ترفندهای دیگر دنبال می‌شود و بازده نخستین آن واداشتن رئیس‌جمهور محترم به خانه‌نشینی یازده روزه بود که به عنوان لکه ننگی در تاریخ ماند.

امروز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی همه نیرو و توان خود را در راه رویارویی با مقام معظم رهبری به کار گرفته‌اند.

۵. انتقام از امام: انجمن حجتیه از آگاهی، هوشیاری و جریان‌شناسی امام آسیب‌های سخت و سنگینی خورده و همه نقشه‌ها و توطئه‌های دیرینه خود را در ایران ناکام و بربادرفته دیده است؛ از این رو، به این واقعیت رسیده است تا روزی که خط و راه امام در ایران پایدار و استوار است جریان‌‌های انحرافی مانند انجمن حجتیه و جریان لیبرالیستی در ایران راه و جایی ندارد. بنابراین با مطرح کردن «مکتب ایرانی»، «اسلام ایرانی»، «جریان ظهور» و ترویج خرافه‌پرستی، حمله به حجاب و… برآن‌اند خط امام را به بن‌بست بکشانند و از امام انتقام بگیرند. غافل از اینکه «عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند». باند رمالان و جن‌گیران هیچ‌گاه و هرگز نتوانند با خط و راه امام که راه قرآن و مکتب خونرنگ تشیع است رویارویی کنند. چنانکه تسلیم‌طلبان لیبرالیسم نیز در توطئه رویارویی با امام و آرمان‌های انقلاب، جز ننگ و رسوایی و فضاحت طرفی برنبستند و راه به جایی نبردند. تا اسلام و قرآن در جهان استوار و پایدار است خط امام نیز ادامه دارد؛ نه خط امام را می‌توان به موزه فرستاد و نه زیر عناوین فریبنده «اصلاح‌طلبی» و «امام زمان‌خواهی» مسخ کرد. و یمکرون و یمکر الله و الله خیر الماکرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

risus. dolor. dapibus non ut commodo