این روزهــا مقابله سران سیاسی با یکدیگر، که همگی از سابقه‌داران انقلاب‌اند حق و ناحق را به حدی به هم خلط کــرده که تشخیص مشکل شده است، هیچ مشخص نیست کدام طرف حق می‌گوید و کدام طرف ناحق؟ در چنین وضعی تکلیف چیست؟ 

آنهایی که اینجا و آنجا رواج می‌دهند که «حق و باطل مشخص نیست»، دروغ می‌گویند و فریبکاری می‌کنند و با این ترفند می‌خواهند مردم را در تاریکی، ناآگاهی و گمراهی نگاه دارند و از برملا شدن ماهیت باند خودشان پیشگیری کنند. اتفاقا امروز از هر روز دیگری حق آشکــارتر و باطل مشخص‌تر و رسواتر است. لیکن، نباید چهره‌ها و شخصیت‌ها و پیشینه‌های افراد را معیار و ملاک داوری قرار داد و با دستاویز اینکه این شخص از یاران امام بوده، حکم‌های زیادی از امام گرفته، سابقه مبارزه، زندان و شکنجه دارد و… به بیراهه رفت و به خطــا دچار شد. امام خمینی با توجه به اینکه انسان‌ها همیشه در معرض لغزش و خطر هستند اعلام کرد که «میزان حال فعلی افراد است». این سخن آسمانی امام علی(ع) را همواره بایستی آویزه گوش کرد که: «دین خدا با معیار شخصیت‌ها شناخته نمی‌شود، بلکه بــا شناخت آیه‌های حق شناخته می‌شود. حق را بشناس، اهل حق را خواهی شناخت. ان دین الله لایعرف بالرجـال بل بآیه الحق. فاعرف الحق تعرف اهله».

بنابراین، برای شناخت دیدگاه‌ها و موضع‌گیری‌های گوناگونی که این روزها مطرح می‌شود، نخست باید به این نکته اندیشید که آن دیدگــاه و سخن، مورد حمایت چه کسانی قــرار دارد، چه دسته و گــروه و مقامی از آن موضع‌گیری‌ها و دیدگاه‌ها استقبال می‌کنند و آن را مورد ستایش قرار می‌دهند؟! آیا ممکن است امروز سخن حقی از زبان کسی بیرون بیاید که موجب خوشحالی، خرسندی و پشتیبانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی قرار بگیرد؟

با نگاهی به انقلاب اسلامی ایران و نهضت امام درمی‌یابیم، از روزی که امام با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) به صحنه آمد تا به امروز، جهانخواران و زورمداران بین‌المللی و در رأس آنها، رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ پیوسته امام و اهداف و آرمان‌های او را مورد اهانت، اسائه ادب و بی‌حرمتی قرار دادند و همه نیروی خود را در راه درهم شکستن اندیشه‌ها و آرمان‌های امام به کــار گرفته‌اند و از هیچ توطئه و ترفندی در این راه پروا نکرده‌اند، اکنون وقتی می‌بینیم کسی که ادعـای پیروی از خط امام دارد، لیکن دیدگـاه‌ها، اعلامیه‌ها، سخنرانی‌ها و در کل موضع‌گیری‌های او مورد حمایت و پشتیبانی امریکـا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دیگر زورمداران قــرار می‌گیرد و منافقان و سلطنت‌طلبان از او ستایش می‌کنند، آیا می‌توانیم او را در خط امام بدانیم و افکـار و اندیشه‌های او را در راستای اهداف و اندیشه‌های امام بپنداریم؟

استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و عناصر وابسته به بیگانه، با خط و راه امام ستیزی آشتی‌ناپذیر دارند و در راه درهم شکستن اندیشه‌های امام در ایران و جهان همه نیرو و توان خود را به کار گرفته‌اند، در چنین شرایطی چگونه امکان دارد با کسانی که در چهارچوب خط امام گام بردارند، همراهی کنند؟

بنابراین، کسانی که امروز اعلامیه‌ها، نامه‌ها، سخنرانی‌ها و دیدگاه‌هایشان مورد حمایت و ستایش شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی، فزون‌خواهان اروپایی، گروهک‌های سلطنت‌طلب، منافقان، فدایی خلق، توده‌ای‌ها و دیگر گروهک‌های بی‌وطن و خیانت‌پیشه قرار دارد، اینها نه تنهــا در خط امام و انقلاب نیستند، بلکه دانسته یا ندانسته در خدمت دشمنان اسلام و ایران قــرار دارند و در راستای توطئه امـام‌ستیزی و انقلاب‌زدایی حرکت می‌کنند.

جهانخواران و زورمداران بین‌المللی و گروهک‌های وابسته به بیگانگان هیچ‌گاه و هرگز در پشتیبانی از یاران امام و پیروان راستین راه امام اعلامیه نمی‌دهند و به ستایش دست نمی‌زنند.

می‌بینید که تشخیص حق از باطل چندان مشکل نیست. امروز پیروان راه حق کسانی هستند که مورد بدگویی، یاوه‌سرایی و بمباران تبلیغاتی رسانه‌های استکباری و بوق‌های شیطانی برون‌مرزنشینان قرار دارند و جز خدا و ملت استوار ایران پناهی ندارند و پیروان باطل آنهایی هستند که امروز با سرمایه‌دارها، آقازاده‌ها، رفاه‌طلبان، منافقان، سلطنت‌طلب‌هــا، سکولارها، لاییک‌ها، صهیونیست‌هـا و فزون‌خواهان جهانی و زورمداران بین‌المللی در یک صف ایستاده‌اند.

چگونه امکــان دارد کسانی در خط امام باشند، لیکن دشمنان امــام در حمایت از آنان اعلامیه بدهند و راه و کـارشان را بستایند؟! چگونه امکــان دارد کسانی پاسدار خون شهدا باشند، اما قاتلان شهدا که سر برخی از آن عزیزان را سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند، از این به اصطلاح پاسدارن خون شهدا!! پشتیبانی کنند و برای آنان نامه «قربانت گردم» بنگارند؟! چگونه امکان دارد قاتلان شهید بهشتی از فرزندان و پیروان آن شهید مظلوم ستایش کنند؟!

برخی از عناصری که امروز کار و کردارشان مایه خرسندی و شادی آمریکا و صهیونیست‌ها و عوامل و ایادی آنها می‌باشد برای تبرئه خود، ادعا کــرده‌اند که نهضت امام نیز از سوی رسانه‌های خارجی حمایت می‌شد!! باید دانست که این ادعـا دروغی بیش نیست. برخی رسانه‌های خارجی مانند بی‌بی‌سی، برای فــریب مردم ایران تظاهرات و راهپیمایی‌های مردمی را گزارش می‌کردند، لیکن رسانه‌های خارجی و دولت‌های مقتدر جهانی نه تنها از نهضت امام و مبارزه ضداستبدادی و ضداستعماری ایشان حمایت نکردند، بلکه با همه نیرو در حمایت از رژیم شاه سرمایه‌گـذاری کردند و تبلیغات گسترده‌ای را در راه به زیر سؤال بردن خط و اندیشه امام دنبال کردند، شایعاتی مانند اینکه اگر خمینی پیروز شود، دست دزد را قطع می‌کنند، زنان را از تحصیل و کار باز می‌دارند، بهره‌گیری از مظاهر تمدن را منع می‌کنند و… از پیرایه‌هایی بود که پیوسته از رسانه‌های غربی و صهیونیستی مطرح می‌شد. در پی پیروزی انقلاب اسلامی تا به امــروز نیز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و دستگـاه تبلیغاتی آنان هیچ‌گــاه از شایعه‌پراکنی، پیرایه‌تراشی، دروغ‌پردازی و جوسازی ضد امام، ملت ایران و یاران صدیق امام باز نایستادند و امروز از یاران امـام زمانی پشتیبانی می‌کنند که دریابند این یاران نایار به راه و خط امام پشت کرده‌اند و کژراهه گزیده‌اند.

بنابراین، امروز صف حق، صف ملتی است که در خط امام ایستاده و خط امام را پاس می‌دارند و مورد بدترین و زشت‌ترین اهانت‌ها و دشنام‌های استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و عوامل آن مانند منافقان و سلطنت‌طلبان قرار دارند و صف باطل، صف چهره‌ها، مهره‌ها و گروه‌هایی است که امروز سخنانشان، اعلامیه‌ها و دیدگاه‌هایشان مورد ستایش شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی، رسانه‌های شیطانی مانند بی‌بی‌سی و عوامل آنها مانند منافقان و سلطنت‌طلبان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

vel, lectus leo diam odio in Lorem Nullam pulvinar Phasellus dictum elementum