در سلسله مذاکرات صورت گرفته هیچ امتیازی بدست نیاورده ایم، لذا برجام به نفع آینده کشور و انقلاب اسلامی نیست و سودی برای ملت ایران ندارد و برعکس می‌توان گفت زیان‌های آن مصیبت‌بار است
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:
مذاکره با آمریکا به نفع آینده انقلاب اسلامی نیست
مورخ و تاریخ نگار انقلاب اسلامی گفت: اگر برجام کمترین سودی برای مردم داشت، دولت حقایق مذاکرات را پنهان نمی کرد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرآت گفت: اصولا چیزی که برخلاف خواست مردم و بدون اطلاع آنها انجام شود نمی تواند به نفع مردم باشد.
وی افزود: در سلسله مذاکرات صورت گرفته هیچ امتیازی بدست نیاورده ایم، لذا برجام به نفع آینده کشور و انقلاب اسلامی نیست و سودی برای ملت ایران ندارد و برعکس می‌توان گفت زیان‌های آن مصیبت‌بار است.
روحانی در پاسخ به این سوال که شما به نیروهای انقلابی و جوانان مومن چه توصیه ای می کنید، گفت: در شرایط فعلی نیروهای مومن و انقلابی باید وحدت خود را حفظ نموده و با آگاهی و بصیرت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تبعیت نمایند.
این مورخ انقلاب اسلامی در خصوص حضور مستشاران ایرانی در جبهه های مقاومت اظهار داشت: حضور نیروهای حزب اللهی ایرانی در سوریه و عراق منجر به پیروزی های گسترده در منطقه شده است و این حضور در حقیقت دفاع از مرزهای کشور است چراکه اگر دشمن پیشروی کنند مرزهای ما نا امن خواهند شد.
وی در همین رابطه به حدیث امیرالمونین علی (ع) اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) می فرماید هر ملتی که بنشیند و در درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرار گیرد ذلیل خواهد شد.
موسس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حضور برخی نزدیکان حضرت امام (ره) در انتخابات خبرگان رهبری نیز گفت: اعضای مجلس خبرگان انسان هایی عالم و مطلع هستند و با ورود اعضای جدید، سیاست این مجلس تغییر نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی در پایان به نیروهای انقلابی و ارزشی توصیه کرد؛ همگام با رهبری و با آگاهی و بصیرت نقشه های دشمنان را شناخته و خنثی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

in Praesent at Aliquam mattis id,