پیشینه سیاه «اسلام ایرانی»ـ سخنرانی دکتر سید حمید روحانی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه اصفهان در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدحمید روحانی طی نطقی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه اصفهان در بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) و تقارن آن با زادروز امام خمینی (اعلی‌الله مقامه) ضمن بررسی زندگی آن بانوی بزرگ اسلام و الهام‌پذیری امام از مکتب فاطمه، ولایت‌مداری را یکی از محورهایی دانستند که در زندگی حضرت فاطمه و امام خمینی، جایگاه ویژه، برجسته و با اهمیتی داشت و آن بزرگواران در راه استواری ولایت و امامت رنج‌ها برده و مورد ظلم‌ها قرار گرفتند.

دکتر روحانی افزودند تمام ستم‌هایی که در طول تاریخ بر امامان معصوم (علیهم‌السلام) و پیروان راستین آنان روا داشته شد، بیشتر از سوی کسانی بود که با اصل ولایت و امامت سر ناسازگاری داشتند. امروز نیز کسانی که از اسلام ایرانی و جمهوری ایرانی دم می‌زنند دانسته یا ندانسته در خط شیطانی مخالفان ولایت و امامت حرکت می‌کنند.

دکتر روحانی در ادامه یادآور شدند که فراماسون‌ها در پی جنگ اول جهانی برای رویارویی با اسلام ناب محمدی (ص) که همانا اسلام ولایت و امامت است از یک سو به ترویج اندیشه‌های ناسیونالیستی و نژادپرستانه برخاستند و پان ایرانیسم، پان ترکیسم، و پان عربیسم را مطرح کردند و از سوی دیگر تلاش کردند با طرح اسلام ترکی، اسلام عربی، اسلام ایرانی، اتحاد اسلامی را ازمیان ببرند و در هر کشوری از کشورهای اسلامی، اسلامی من‌درآوری و آمیخته با فرهنگ نژادپرستانه را جایگزین اسلام راستین و اسلام ناب محمدی سازند. از این رو، آن‌گاه که عناصر فراماسونری و دست‌پرورده‌های انگلیسی و صهیونیستی در ترکیه و عربستان به قدرت رسیدند هرکدام از آنان تلاش کردند یک اسلام مسخ شده را بر مردم مسلمان تحمیل کنند. در عربستان وهابیت را به نام اسلام حاکم کردند، در ترکیه همراه با به رسمیت انداختن اسلام به مردم مسلمان فشار آوردند که حتی نمازشان را ترکی بخوانند تا از زبان قرآن که زبان رسمی همه مسلمانان است بیگانه شوند و به بیراهه کشیده شوند. در ایران نیز با تز جدایی دین از سیاست، «اسلام منهای روحانیت» و اسلام ایرانی با اصل ولایت به رویارویی برخاستند. امروز نیز با طرح «اسلام ایرانی» «جمهوری ایرانی» «مکتب ایرانی» و… تلاش می‌شود که با اصل ولایت و امامت مقابله شود و راه و خط امام به بن‌بست برسد لیکن بیداری و بصیرت مردم ایران و هشیاری مقام معظم رهبری این توطئه را همانند دیگر توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی خنثی می‌کند و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین.

این افتخار برای ملت سربلند و قهرمان‌پرور ایران در تاریخ جاویدان است که توطئه سهمگینی را که از سوی منحرفان آغاز شده بود که به مراتب از فتنه سال ۸۸ خطرناک‌تر و کوبنده‌تر بود، با بصیرت و صلابت خود درهم شکست و دوستداران «ملت اسرائیل» و سردمداران تز ننگین «اسلام ایرانی» را ناگزیر ساخت که لجام در کام کشند و از بیم واکنش ملت آگاه و روشن‌ضمیر ایران عقب‌نشینی کنند و از ادامه توطئه باز بمانند و دریابند که این‌گونه نقشه‌ها و نیرنگ‌ها در کشور انقلابی ایران راه به جایی نمی‌برد، تنها «عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

amet, vulputate, sit tempus elementum odio id nec felis efficitur. sed dolor.