رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: عاملان هجمه به شورای نگهبان همان کسانی هستند که زبان آمریکا را در دهان داشته و حرف‌های آنها را تکرار می‌کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید حمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پیرامون هجمه های زیادی که به شورای نگهبان از سوی برخی صورت گرفت، اظهار داشت: دیر زمانی است که توطئه هایی از سوی عناصر سازشکار و تسلیم طلب به منظور در هم شکستن هسته مقاومت در کشور ما دنبال می شود و برنامه ها و نقشه هایی برای باز داشتن ملت ایران از مقاومت و ایستادگی از سوی این عناصر به کار گرفته شده است.
وی ضمن بر شمردن برخی از نکات مثبت ملت ایران افزود: استکبار جهانی و عوامل آن از ویژگی های مقاومت، ایستادگی و پایداری که جزء ذات ملت ایران و مکتب تشیع است، هراس دارند؛ چرا که این ویژگی ها در تعیین سرنوشت این کشور نقش به سزایی داشته و استکبار جهانی و عوامل آن احساس می کنند تا مقاومت ملت ایران را در هم نشکنند نمی توانند در کشور ایران نفوذ و برنامه های خود را پیاده کنند.
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدتی است که با چماغ افراطی، خشونت طلب، تند رو و … در صدد هستند نیروهای انقلابی و حزب الهی را که پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) هستند از صحنه بیرون کنند تصریح کرد: برخی از سوی دیگر در تلاشند تا عملکرد نهادهای مقاومت مانند شورای نگهبان و دستگاه قضایی را با حربه‌های گوناگون زیر سوال ببرند.
روحانی در ادامه گفت: آنچه که در این مدت اخیر علیه شورای نگهبان به کار بسته شد به خاطر این موضوع بود که احساس کردند شورای نگهبان یک نهاد مقاومت در راه دفاع از آرمان های امام، انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده که هرگز اهل تسلیم و سازش نیست و از راه امام منحرف نمی شود؛ لذا حمله هایی علیه شورای نگهبان شروع شد تا از این طریق هسته مقاومت را در هم شکسته و این سنگر مقاومت را مجبور به تسلیم در برابر خواسته های خود کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعا رهبری که مانند دیدبانی همیشه بیدار اوضاع را زیر نظر دارند، دریافتند که چه نقشه ها و توطئه هایی علیه شورای نگهبان، در پیش است؛ هرچند شورای نگهبان با این گونه توطئه‌ها و جو سازی ها تسلیم نشده و نمی شود ولی رهبری طبق رسالتی که بر عهده داشته و همواره از راه درست دفاع کرده‌اند از شورای نگهبان نیز حمایت کرده و سعی کردند که نقشه ها و توطئه هایی را که علیه این نهاد از سوی عناصر سازشکار صورت گرفته بود، خنثی کنند.
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: عاملان هجمه به شورای نگهبان همان کسانی هستند که زبان آمریکا را در دهان داشته و حرف های آنها را تکرار می کنند؛ رهبر انقلاب با دفاع خود و تبیین نوع نظارت شورای نگهبان دست ردی بر سینه مهره های وا داده در کشور و این عناصر سازش‌کار زدند.
روحانی با بیان اینکه اینگونه ترفندهای بی مایه و شیطانی هیچ گاه نمی تواند ملت آگاه ایران را از راه انقلاب اسلامی، امام خمینی و مسیر رهبری، باز نگه دارد تأکید کرد: ملت ایران آگاه تر از این است که با این توطئه ها راه را گم کرده و در مسائل انتخاباتی و مسائلی از این دست به کج راهه برود.
وی همچنین در ادامه گفت: این مسائل همه جو سازی است که البته جو سازی های آنها با توضیحات رهبری و تذکر به جا و به موقع ایشان کاملاً خنثی شد.
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ضمن بیان این نکته که اصولا عناصر سازشکار و واداده و تسلیم طلب هیچ گاه به راه نمی آیند گفت:  مسیر این افراد مسیر شیطانی است و در مسیر شیطان هدایت معنایی ندارد، اما خواه ناخواه وقتی با موضع رهبری مواجه می شوند ناامید شده و ضربه هایی به نقشه های آنها وارد می شود، اما باز هم از طرق دیگری توطئه های خود را دنبال می کنند.
روحانی در پایان تأکید کرد: سازشکاران در هر مرحله و در هر شکل و قالبی که بخواهند توطئه های خود را شروع کنند به علت بیداری رهبر انقلاب و مردم آگاه و بصیر، به اهداف خود نخواهند رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

eleifend velit, eget Praesent ut quis, sed Donec vulputate,