رسوایی دوست‌داران «ملت اسرائیل» و هواداران «مکتب ایران» از دستاوردهای سال ۹۰ است.بخشی از سخنرانی دکتر سیدحمید روحانی در تاریخ ۲۲ اسفندماه/۱۳۹۰

… سال ۱۳۹۰، سال پربار و موفقیت‌آمیزی برای جهان اسلام، آزادیخواهان جهان و ملت قهرمان‌پرور ایران بود:

بیداری اسلامی

گرایش ملت‌های مسلمان به سوی اسلام ناب محمدی (ص)

سقوط دیکتاتورهای دست‌نشانده در برخی از کشورهای عربی

بحران اقتصادی در اروپا و امریکا

خیزش و خروش ۹۹% از مردم مستضعف و ستمدیده جهان غرب ضد ۱% شادخواران و فزونخواهان.

زلزله سیاسی در کاخ‌های خون‌پایه آل خلیفه و آل سعود در بحرین و عربستان که ناقوس نابودی این دو دودمان مزدور و هم‌پیمانان نابکار صهیونیست‌ها را به صدا درآورده است.

شکست امریکا در توطئه‌های گوناگون شیطانی ضدایران و دیگر کشورها و ملت‌های مقاوم و نستوه مانند لبنان و سوریه و…

از نمونه‌های آشکار پیروزی اسلام‌خواهان بر جهانخواران بود.

در سطح ایران نیز باید بگویم، سال ۹۰ نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌رود.

پیروزی ایران در عرصه تکنولوژی، هسته‌ای، صنعتی، پزشکی، هوا ـ فضا و… جهشی تاریخی و بی‌مانند به سوی همردیفی با پیشرفته‌ترین کشورهای جهان بود که دنیا را به شگفتی واداشت.

تسخیر هواپیمای جاسوسی امریکا

دستگیری، بازداشت و مجازات تروریست خونخوار به نام ریگی

محاکمه سردمداران اختلاس سه‌هزار میلیاردتومانی

برملا شدن اسناد و مدارک فتنه‌گران سال ۸۸ و بند و بست و عوامل فتنه با دشمنان قسم‌خورده ملت ایران.

رسوایی و بی‌آبرویی دوستداران «ملت اسرائیل» و هواداران تز امریکایی ـ انگلیسی «اسلام ایرانی»، «مکتب ایرانی» که بر آن بودند قدرت به دست آورده را میان باند خود به گونه‌ای دست به دست کنند و مانند توپ فوتبال به یکدیگر پاس دهند و با شعارهای انحرافی و ادعای دروغ خوی و خصلت امام زمانی و جریان مرموز نزدیکی ظهور! رهبری و اصل ولایت فقیه را به چالش بکشند. با تکرار ریاکارانه «اللهم عجل لولیک‌الفرج» در دل ملت ایران به هر حیله رهی باز کنند و با فریب ملت‌ها نقشه شوم بند و بست با امریکا را پیش ببرند و راه را برای رخنه و نفوذ جهانخواران به ایران هموار سازند.

لیکن بنا به سنت الهی و از باب ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین دیدیم که چگونه رسوا و بی‌آبرو شدند و ماهیت شیطانی، ارتجاعی و ضد اسلامی خویش را به نمایش گذاشتند.

حضور ملت آگاه، انقلابی و ضد استعماری ایران در ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند سال ۹۰ حماسه دیگری بود که سیلی محکمی بر دهان جهانخواران زد و آنان را به درستی مایوس و ناامید ساخت.

بیرون راندن سفیر کفتار پیر جزیره انگلستان از ایران و قطع صدور نفت به آن کشور استعمارگر و نیز به فرانسه و ایجاد بحرانی تازه برای استکبار جهانی از دیگر دستاوردهای حماسی سال ۹۰ بود که ملت ایران را در جهان سربلند کرد و هیمنه استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ را درهم شکست و ناتوانی جهانخواران را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

ما اطمینان داریم که به یاری خداوند، به زودی ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان با خیزش قهرآمیز و انقلابی، جهان را به گورستان نیروهای نظامی و جاسوسی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بدل خواهند کرد و آسایش و امنیت آنان را از میان خواهند برد تا مستضعفان بتوانند در آسایش و آرامش و امنیت به سر برند. به امید آن روز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

pulvinar id, eget mattis libero justo vel, sem, Aliquam fringilla ut