سند 12جناب آقای…. دامت افاضاته

در تاریخ ۲ محرم الحرام/۹۳

پس از اهداء تحیات و سلام لازم است که تذکر دهم

اخیراً زمزمه محاکمه قلابی در ایران به گوش می‌رسد و شنیده شده است که حکومت دست‌نشانده و پوشالی به خاطر آنکه شکل حق‌به‌جانبی به قلدری‌ها و قانون‌شکنی‌های خود دهد و به جهت آنکه بتواند سرپوشی روی خرابکاری‌های دائمی خائنان بکشد دست به این کار ابلهانه زده است غافل از آنکه ملت هوشمند و نجیب ایران دیگر به جهت این مکاری‌ها و خیمه‌شب‌بازی‌ها از حاشیه حقایق دور نمی‌شود این سفاکان بی‌شرم و خون‌آشامان همه‌جائی به خیال آنکه پاسخی به نداهای جهانی بدهند و بازگو کنند که ایران مهد قانون و دفاع از قانون است این چنین وانمود نموده‌اند که جز حکومت بر مبنای عدالت خبری دیگر نیست و جزء پیاده ساختن قانون، صدائی به گوش نمی‌خورد.

آیا دزدی و غارتگری عدالت است؟ آیا اموال یک ملت گرسنه و بیچاره را به دیگران به خاطر چند روز حکومت با دست اخلاص تقدیم کردن حکومت عدل است؟ آیا ذخائر گوناگون این مملکت را چه تحت‌الارض و چه فوق‌الارض برای چند صباح هوسرانی و خوشگذرانی، حکومت قانون است؟ آیا به زندان‌های طویل‌المده و به حبس‌ها و سیاهچال‌های غیرمعلوم انداختن جوانان و روشنفکران حکومت و عدالت است. کشتن دسته‌جمعی و زجر، شکنجه دادن آزادیخواهان و جوانمردانی‌ که حاضر به خم شدن پیش اجانب نیستند و به استعمار تن در نمی‌دهند عدالت‌گستری است؟ ما نمی‌دانیم کی و کی باید به این بدبختی‌ها و نابسامانی‌ها سامان دهد و فقط باید دلخوش داشته باشیم که ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف تشریف بیاورند و اساس خانمان‌سوز ظلم را برچینند و علم عدالت و داد را برافرازند و دیگران دیگر تکلیفی ندارند و وظیفه‌ای برای خود احساس نمی‌کنند آیا می‌توان باور نمود که اساس اسلام را به پا ساخته و شالوده او را ریخته و رفته و دیگران را نسبت به اسلام تعیین تکلیفی نکرده‌اند.

هیچ می‌توان به این موضوع اذعان نمود آیا هیچ عاقلی می‌توان اعتراف داشته باشد که حق تعالی بنیان اسلام را توسط نبی اکرم (ص)‌ بپا داشته و ندای الا ان حزب الله هم الغالبون را با صدای رسا و با ندائی بلند به عالم ابلاغ نمودند و فکری برای انجام اجراء این اسلام نفرمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

risus. justo Aenean ipsum dictum ut