هولوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده آمریکا
هولوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده آمریکا

 

 

«هولوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده امریکا» نام کتابی است که برای نخستین بار در سال ۱۳۸۷توسط مؤسسه قدر ولایت منتشر شده است. این کتاب که در واقع بخشی از کتاب ،«برتری گرایی یهود»( Jewish Supremacism: My Awakening to the Jewish Question)، دیوید ارنست دیوک(David Ernest Duke )؛ سناتور سابق ایالت لوییزیانا امریکا به شمار می رود، گزارشی از عمق نفوذ یهودیت و صهیونیسم در تمامی ارکان حاکمیت در ایالات متحده امریکا را بازگو می کند. کتاب مذکور یک بار از انگلیسی به عربی توسط دکتر ابراهیم یحیی الشهابی و بار دیگر از عربی به فارسی توسط محمدرضا میرزا جان(ابو امین) برگردان شده است.

دیوید دیوک در این کتاب به چرایی بزرگ نمایی و دروغ پردازی ها درباره ماجرای کشتار یهودیان توسط نازی ها در جنگ جهانی دوم پرداخته و علت اصلی این رویکرد غالب درباره کشتار یهودیان را، نفوذ عناصر یهودی و صهیونیست در سیستم حاکمیت امریکا می داند. او بر این باور است که تمرکز بر موضوع هولوکاست در امریکا و یا حتی در جامعه جهانی در حالی مطرح می شود که سایر کشتارها در جهان مانند کشتار زیادی از مسیحیان توسط کمونیست ها در شوروی سابق و یا کشتار مسلمانان فلسطین توسط صهیونیست ها در صبرا و شتیلا و …مسکوت مانده است. این موضوع نشانگر آن است که بزرگ نمایی ماجرای هولوکاست کاملاً مغرضانه بوده و به واسطه نفوذ عناصر یهودی و صهیونیست در ارکان حکومتی دولت های امریکا است. در این کتاب نویسنده بر اساس بررسی شواهد موجود نشان می دهد که به دلیل سیطره سران صهیونیست بر تریبون ها،رسانه های گروهی، پژوهشکده ها و … در جهان، دروغ پردازی ها و بزرگ نمایی ها درباره هولوکاست فراگیر شده است.

این کتاب در فصل اول به تحقیق و بررسی در مقوله هولوکاست پرداخته و علل مختلف بزرگ نمایی ها و دروغ پردازی ها پیرامون هولوکاست را مورد مداقه قرار می دهد. محاکمات دادگاه نورمبرگ، بازداشتگاه آشویتس،هولوکاست زیر نظر صلیب سرخ و … از مطالب ذکر شده در این فصل هستند. نویسنده در فصل دوم به مبحث نفوذ یهودیان در سیاست امریکا می پردازد و در فصل سوم درباره ریشه های گرایش به غیر یهود صحبت می کند و در آن نوشته های مغرضانه یهودیان در زمینه دشمنی غیر سامی ها(غیر یهودیان) با یهودیان را مورد بررسی قرار داده و این موضوع را ناشی از اندیشه های نژاد پرستانه یهودیان می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

libero. leo Donec quis ipsum Curabitur odio efficitur.