تصویر روزنامه اطلاعات ۱۱ شهریور ۱۳۵۸

تصویر روزنامه اطلاعات 11 شهریور ۱۳۵۸

تصویر روزنامه کیهان ۱۱ شهریور ۱۳۵۸

تصویر روزنامه کیهان 11 شهریور ۱۳۵۸

تصویر روزنامه جمهوری اسلامی ۱۱ شهریور ۱۳۵۸

تصویر روزنامه جمهوری اسلامی 11 شهریور ۱۳۵۸

ملاقات آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی با امام خمینی

نماینده امام خمینی در کرمانشاه، آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی، با ایشان دیدار کرد. در این دیدار مسائل منطقه باختران و همچنین مسأله مالکیت شخصی در اسلام مطرح شد. امام خمینی مالکیت شخصی را محترم شناختند و برای آن شرایطی ذکر کردند. (محضرنور، ج۱)

کشتار عده ای از اهالی روستای قارنای نقده

بنا به گزارشی که روزنامه کیهان نوشت امروز به دنبال شهادت ۱۵ جوانمرد در منطقه دوآب، گروهی از بستگان شهدای این حادثه به تلافی روستای قارنا در منطقه دوآب حمله کردند که طی آن عده ای از اهالی این روستا از جمله هفت نفر از ضدانقلابیون کشته شدند. استاندار آذربایجان غربی به این واقعه واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسببین این حادثه مجازات می شوند. (کی ۳۱/۶، ص۲)

اعلام آمادگی آیت الله ناصر مکارم شیرازی برای عزیمت به کردستان جهت حل مسالمت آمیز وقایع این منطقه

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در یک مصاحبه اختصاصی با سردبیر مجله جوانان اظهار داشت حاضر است برای حل مسالمت آمیز واقعه کردستان شخصاً به آن منطقه عزیمت نماید.

وی که در یک گفتگوی دو ساعته با سردبیر مجله جوانان سخن می گفت، اظهار داشت: کردها به علت عقب ماندگی اقتصادی ناشی از رژیم گذشته طبعاً انتظاراتی دارند. همین پول را که امروز قرار است از درآمد نفت مستقیماً به آنها داده شود. باید سه چهار ماه پیش می دادند و پشت سر آن هم یک توجیه قوی و محکم که هرگونه سوءتفاهمی را ازبین می برد ولی این کارها نشد و حالا قضیه جنگیدن هم در حداقل ممکن باید جلو برود و حداکثر عفو رعایت شود. (اط ۱۱/۶، ص۳)

مصاحبه روزنامه اطلاعات با رئیس هیأت امنای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص سیاست های دولت در بخش مسکن

روزنامه اطلاعات امروز مصاحبه با آیت الله سیدهادی خسروشاهی، رئیس هیأت امنای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را منتشر کرد. در این مصاحبه آیت الله خسروشاهی در خصوص سیاست های دولت در بخش مسکن سخن گفت و خطاب به صاحبان بنگاه های معاملات ملکی گفت: به صاحبان بنگاه های معاملات ملکی اظهار کنید که هر چه زودتر برای خودشان کار دیگری پیدا کنند و منتظر این نباشند که دوباره زمین و خانه خرید و فروش شود زیرا این مورد دیگر پیش نخواهد آمد. (اط۱۱/۶، ص ۱۰)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

pulvinar fringilla quis justo Aliquam dapibus risus. Sed tristique venenatis, Phasellus