آقای حامد تقوایی از گلپایگان در نامه‌ای به فصلنامه ۱۵ خرداد آورده است:

از فصلنامه ۱۵ خرداد مخصوصا از بخش پرسش و پاسخ خیلی استفاده می‌کنم و به سهم خودم از همه شما که در تنویر افکــار عمومی زحمت می‌کشید، متشکرم. چند مطلب است که فکر می‌کنم اگر با شما در میان بگذارم می‌توانم جواب بگیرم، امیدوارم که جـواب مرا بدهید و اگر در فصلنامه صلاح ندیدید، جواب را به آدرس من بفرستید که متشکر می‌شوم.

مطلب اول، مدت‌هاست می‌شنویم که آیت‌الله منتظری تعادل فکری خود را از دست داده و حافظه‌اش به حدی ضعیف شده که گـــاهی اطــرافیان نزدیک خود را نمی‌شناسد و اسمشان را به یاد نمی‌آورد، با این وصف، این بیانیه‌ها و صحبت‌هایی که این روزها از او پخش می‌شود تا چه حدی قابل اعتماد است؟ و از جانب او منتشر شده است؟ 

  آقای منتظری چه در سلامت باشد یا نباشد بیانیه‌ها، اعلامیه‌ها و حتی خاطـرات او را دیگران برای او می‌نویسند و از زبان او دیدگاه‌های خود را بازگو می‌کنند. البته امروز او در شرایطی نیست که بتواند حوادث و مسائل را به درستی برتابد و روی آن نظر دهد. شبکه حــاکم در بیت او فعلا به نام او دارند جولان می‌دهند و از وجود او در راه منافع سیاسی و باندی سوء استفاده می‌کنند. اینها تذکراتی بود که امام حکیم نیز بیست سال پیش به ایشان دادند و فرمودند شما دست به نوشتن مطالبی می‌زنید که آخرت خودتان را به باد می‌دهید و متأسفانه شد آنچه که آن حکیم بزرگ پیش‌بینی می‌کردند. آقای منتظری از بعد برکناری از قائم مقامی مطالبی را نوشت و یا برای او نوشتند و او امضا کرد که آخرت خود را در گرو این نوشته‌ها قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

dictum diam felis risus. velit, facilisis Praesent risus Aenean fringilla mattis