بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی روز دوشنبه با ارسال نامه ای به محمد باقر قالیباف شهردار تهران حمایت خود را از اجرای طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در این نامه ضمن قدردانی از اقدام تحسین برانگیز آقای قالیباف شهردار تهران خطاب به ایشان آمده است:
بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، حمایت قاطع خود را از اقدام ارزشمند جنابعالی در اجرای طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران اعلام نموده و این طرح را مصداق بارز حفظ شئونات اسلامی و ارزشهای اخلاقی و تکریم از بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند.
ضمن تقدیر از اقدام تحسین برانگیز آن شهرداری یادآوری می نماید، طرح تفکیک جنسیتی در این بنیاد از بدو تاسیس آن به اجرا در آمده که بحمد الله نتایج مطلوبی در بر داشته است.
بی شک مدافعان حفظ ارزشهای اسلامی و کرامت انسانی برغم هجمه برخی افراد طرفدار بی بند و باری در جامعه اسلامی و جریانهای حامی فرهنگ غرب و لیبرالیسم که این روزها در رسانه های خود ساز مخالفت می زنند، از مسئولان عالی نظام انتظار دارند، این طرح در سایر نهادها، سازمانها و ادارات دولتی و غیر دولتی کشور به اجرا در آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

adipiscing sit porta. sem, ut at ipsum mattis Lorem libero