بخوانید و به دیگران بدهید

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

دام اسارت یا رفراندم قلابی و غیرقانونی ۶ بهمن

درست یک‌سال تمام از روز شوم و ننگین ششم بهمن می‌گذرد. روزی که دستگاه جابر حکومت ایران زیر ماسک اصلاحات ضربه بزرگی به حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران زد و قانون اساسی را که خونبهای علماء و سایر طبقات آزادیخواه این کشور بود پایمال کرد و مخالفتهای علنی خود را با نوامیس الهی و احکام قرآن شریف شروع نمود. مراجع عالیقدر و دوراندیش شیعه که با نظر واقع‌بینی عواقب شوم این امر خطرناک را می‌دیدند و می‌دانستند که این کار طلیعه مفاسد بیشماری است که حکومت استعماری بنام مراجعه به آراء عمومی می‌خواهد مقاصد اربابان خود را اعمال نماید صریحاً شرکت در آن را تحریم کرده اعلام داشتند که شرکت در این رفراندم در حکم محاربه با امام زمان(عج) می‌باشد. تا بعضی از ساده‌دلان گول ظواهر فریبنده مواد آن را نخورند و بدانند که زیر سرپوش آن زهرهای کشنده‌ای برای ملت ایران تهیه شده است.

ملت مسلمان و بیدار ایران به پیروی از مراجع روحانی خود از شرکت در آن خودداری کردند ولی حکومت خائن در سایه زور و سرنیزه شش میلیون رأی قلابی از صندوق بیرون آورد و بیشرمانه اعلام کرد که اکثریت قاطع ملت ایران با آن موافقند!!

از روزی که این نقشه استعماری عملی شد آثار شوم آن یکی پس از دیگری ظاهر گشت.

از طرفی هزاران نفر دهقان برده و زرخرید دولت شدند تا هر روز دستگاه به نوعی از آنان سوءاستفاده کند. از طرفی چرخ اقتصاد مملکت از کار افتاد و بودجه مملکت صرف سازمانهای جاسوسی و اغواکننده شد و در نتیجه خزانه دولت تهی گردید و دنیا دولت ایران را بنام دولت ورشکسته شناخت از طرفی مدرسه فیضیه بزرگترین دانشگاه دینی شیعه بوسیله دستگاه ویران و طلاب علوم دینی به خاک و خون کشیده شدند. از طرفی حضرت آیت‌الله طالقانی و اساتید محترم دانشگاه مانند جناب آقای مهندس بازرگان و جناب آقای دکتر سحابی که از افتخارات این آب و خاکند بازداشت و بعد در محکمه فرمایشی به چندین سال حبس مجرد محکوم شدند و دانشجویان عزیز پیوسته مورد حمله کماندوها و سربازان گارد قرار گرفته و سپس راه زندان را پیش می‌گیرند. از طرفی علماء آذربایجان به جرم حقگوئی و ارشاد مردم بازداشت و در زندان پایتخت محبوس شدند. از همه بالاتر آنکه بزرگ مرجع عالم تشیع حضرت آیت‌الله العظمی خمینی را در دوازدهم محرم بازداشت و تاکنون معظم‌له و همچنین حضرت آیت‌الله قمی را در زندان و محاصره شدید نگاه داشته‌اند در صورتیکه مراجع دینی مصونیت قانونی دارند و حتی به حکم قانون اساسی می‌توانند مصوبه مجلس را نقض کنند.

بازداشت حضرت آیت‌الله خمینی چنان خشم و هیجانی در روح ملت بوجود آورد که حتی از رگبار مسلسل نترسیدند و در چند ساعت هزارها نفر دست از جان خود شستند و قتل عام پانزدهم خرداد روی مغول و حکام قرون وسطی را سفید کرد.

پس از این همه جنایت و قانون شکنی برای صحه گذاردن بر تصویبنامه‌های غیرقانونی و وام گرفتن از دولتهای خارجی طبق یکی از همین تصویبنامه ها، مجلس انتصابی بیست و یکم تشکیل و افراد معلوم الحالی به نمایندگی پارلمان منصوب شدند دنیا شاهد انتخابات مفتضحی شد که در تاریخ مشروطیت به این فضاحت بی‌سابقه بوده است.

اینها نمونه‌ای از نتایج شوم رفراندم لعنتی (انقلاب سفید و بدون خونریزی!!) ششم بهمن۱۳۴۱ می‌باشد که تاکنون ببار آمده است ولی این جریانات پیوسته ما را به آینده درخشان امیدواتر می‌کند زیرا روز بروز ماهیت دستگاه ظاهرتر و مسلمانان به وظایف خود آشناتر می‌شوند و به یاری خداوند متعال در آینده نزدیکی ملت بیدار و دیندار ایران انتقام خود را از این دستگاه خائن خودپرست خواهد گرفت و در سایه رهبری پیشوایان دینی حقوق خود را بدست خواهد آورد (ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم)

مجمع روحانیین مجاهد

fringilla ipsum tempus Sed vel, id,