آقازاده‌ها بزرگترین دشمن شخصیت‌ها ـ سخنرانی دکتر سید حمید روحانی در مدرسه فیضیه قم (۵/۱۱/۸۸)

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین “حمید روحانی” دوشنبه شب در مراسمی با موضوع “راه های نفوذ بیگانگان درخواص”درمدرسه فیضیه قم خاطرنشان کرد: آقازاده ها برخی شخصیت های ما را بی آبرو کردند و در این زمینه نقش آفرینی می کنند ولی کمتر به آنها توجه می شود.

وی ادامه داد:شبکه های جاسوسی و جریانهای سیاسی نیز نقش مهمی در انحراف خواص دارند و گاهی یک موضوع را چنان به یک شخصیت القاء می کنند که برای آن فردعین یقین می شود و احزاب منحرف، ملحد و مرتد در کنار شخصیت های روحانی ما هر روز این مساله را تکرار می کنند.

وی گفت:دشمنان با فتنه گری به دنبال انحراف خواص هستند وگاهی ما شاهدیم که یک شخصیت ۱۸۰ درجه زوایه پیدا می کند و این مساله امروز و فردا نیست و در گذشته نیز وجود داشته است.

روحانی خاطرنشان کرد: عده ای به دلیل قدرت طلبی، ساده لوحی و یا بی بصیرتی تحت تاثیر قرار دشمنان قرار می گیرند و کسانی که سالها در برابر جمهوری اسلامی ایستاده و خون به دل امام راحل کرده اند، از این گروه ها بودند.

وی ادامه داد: کم نبودند کسانی که راه امام راحل را انحرافی می دانستند و به ایشان نامه های کفرآمیز می نوشتند و بزرگترین مشکلات نظام همین سه دسته هستند که یا قدرت طلب بوده و یا ساده لوح و بی بصیرت هستند.

روحانی یادآورشد: دشمنان از همین سه دسته برای مقابله با انقلاب و نظام استفاده می کند و به دلیل توطئه دشمنان در سالهای گذشته برای بی هویت کردن جوانان تلاش عمده ای صورت گرفت.

وی ادامه داد: آنها به جای غرب ستیزی دنبال ترویج غرب باوری و اومانسیم در جامعه بودند و جریانهایی نیز با شعار مردم سالاری خواستند اسلام را کنار بزنند و شعارگفت وگوی تمدنها و جوسازی علیه قانون اساسی، تلاشی برای دور کردن نسل جوان از هویت خود و انقلاب بود.

روحانی افزود: این جریان نیز با شعار دفاع از راه امام راحل، به مقدسات توهین کردند و مساله رابطه با آمریکا را طوری جلوه دادند که گویا رابطه با آمریکا، ایران را به بهشت ملکوت می رساند در حالی که کشورهایی که آرمانهای خود را زیر پا گذاشته و دنبال آمریکا رفتند به ذلت افتاده اند.

وی گفت:برنامه مهم دشمنان نفوذ در خواص بود و در سال ۴۲ بیش از دو هزار نفر از شخصیت های تاثیرگذارما را شناسایی کرده واز میان آنها نیز ۲۰۰ نفر را گلچین کردند که روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کنند و امام راحل نیز در لیست آنها بود ولی متوجه شدند که امام راحل هیچ نقطه ضعفی ندارد.

روحانی یادآورشد:دشمنان از طریق اطرافیان خواص وارد شدند و بزرگترین ضربه را خواص ما از طریق اعتماد به اطرافیان خود خوردند.

وی با اشاره به حوادث انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات مساله براندازی مشهود بود و شعارهای کاندیداها با گذشته تفاوت داشت و مباحثی که مقابله با ولایت فقیه بود را دنبال می کردند.

روحانی یادآورشد:کسانی در تبلیغات انتخاباتی خود مطالبی مطرح می کردند که حتی یک سیلی برای انقلاب نخورده و پای آنها به یک کلانتری کشیده نشده بود.

وی اظهار داشت: طبق برخی از اسناد آنها دنبال همان جریانی بودند که در انقلاب مشروطه اتفاق افتاد وعلما و مسلمانان در انقلاب مشروطه به جان هم افتاده و به نام یک شخصیت روحانی بقیه را می کوبیدند.

وی تصریح کرد: آنها در قانون اساسی که نوشته بودند، دنبال سکولاریسم بودند و می گفتند که همه افراد باید تحت پرچم ایرانیت باشند و با شعار پیروی از امام می خواستند امام زادیی کنند.

روحانی خاطرنشان کرد:آنها سیاستهایی رادرپیش گرفتند که درگذشته سابقه نداشت و تنها منافقان این سیاست را پیشه کرده بودند و امروز کسانی که به عنوان جنبش سبز حرکت می کنند درعمل با افراد پست،خائن،وطن فروش،وابسته به صهیونیسم و هرکس که علیه نظام باشد همدست و همراهند.

وی ادامه داد: حوادث روز عاشورا دردناک بود و در زمان حکومت تسلیم طلبان

(اصلاح طلبان) زمینه چنین اهانت هایی فراهم شد و در دوران آنها به ارزشها توهین شد و اینها همه نتیجه ارتداد و بازگشت از حق است.

وی گفت: کسانی که ادعا می کنند زندان رفته و تبعید شده اند و می گویند سابقه چنین و چنان داشته ایم اعمالشان ساقط است چرا که ملاک حال افراد است.

روحانی گفت:خواص خطر اصلی برای نظام هستند ودشمنان بیرونی کاری نمی توانند انجام دهند وامروز تشخیص حق از باطل سخت نیست زیرا یک طرف مردم و مقام معظم رهبری و در طرف دیگر افراد شکست خورده در انتخابات، قدرت طلبان و استکبار جهانی قرار دارند و یکی از دستاوردهای انتخابات نیز تشخیص حق از باطل بود.

وی اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری دهم به منزله فرقان بود و دروغگویان و بازیگران از عناصر مخلص جدا شدند، هرچند ریزشها دردناک بود ولی ماهیت این افراد مشخص شد.

روحانی ادامه داد: یکی از این افراد می گفت که ما انقلاب کردیم که هیچکس در جمهوری اسلامی درمقام خود جاودانه نباشد این در حالی است که این فرد که چنین حرفهایی را می زد یک سیلی هم برای انقلاب نخورده بود.

***

پی‌نوشت: مشروح این سخنرانی در روزهای آتی بر روی پایگاه اطلاع رسانی بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

id tempus commodo efficitur. fringilla Lorem Phasellus ut et, accumsan