بریده‌ای از کتاب «انقلاب اسلامی و گروه‌های تجزیه‌طلب»

پس از متلاشی شدن گروهک تروریستی جندالشیطان سازمان‌های امنیتی و جاسوسی سیا آمریکا، اینتلیجنس سرویس انگلستان و موساد اسراییل توطئه‌ای جدیدی در مرزهای جنوب شرقی ایران طراحی کرده‌اند. آنان با ایجاد گروهک تروریستی دیگری به نام سازمان «جیش العدل» (جیش الجهل و الشیطان ) توسط فردی شرور، وهابی و معاند به نام عبدالرحیم ملازاده با نام جدید صلاح‌الدین فاروقی (فساد الدین فرعونی) ساکن شهرستان راسک که بعد از دستگیری برادر شرورش به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده تلاش می‌کنند گروهک تروریستی جدیدی در قد و قامت جندالشیطان ریگی وارد صحنه کنند تا با عملیات‌های خشن و کور انتحاری به ایجاد رعب و وحشت در جامعه بپردازند سرکرده این گروهک افیونی نیز مانند ریگی به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویا در مناطق جنوب شرقی ایران یعنی در استان سیستان و بلوچستان به سر می‌برد اما بیش‌تر در خاک پاکستان و نزدیکی مرز ایران حضور دارد. سران این گروهک مالیخولیایی افکار مشوش خود را تحت عنوان اساسنامه منتشر ساخته‌اند؛ اما مدتی بعد آن را برای اصلاح و دوباره‌نویسی از روی وبلاگ اینترنتی خود برداشته‌اند. برخی سایت‌های اینترنتی نزدیک به آنان اساسنامه اولیه را درج کرده‌اند بخشی از این دست پخت مزدورانه چنین است:

«سازمان جیش العدل با نام مخفف «جیش» یک جنبش دفاعی (نظامی)، سیاسی، فرهنگی است. جیش سازمانی با تفکر و عقیده اسلامی است که به حکومت عدل اسلامی اعتقاد دارد و هدف اساسی‌اش سرنگونی نظام جور و ظلم ولایت فقیه و استقرار یک نظام مردمی عادلانه می‌باشد. سازمان جیش‌العدل معتقد است برای رسیدن به این هدف مقدس باید تمامی طرق و روش‌ها اعم از نظامی و سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی دنبال گردد. تا زمینه سقوط نظام جور و ظلم فراهم گردد و راه برای ایجاد یک نظام عادلانه هموار گردد.»

چنانکه از وبلاگ اینترنتی این گروهک بر می آید فعالیتهای آن از اواخر پاییز سال ۱۳۹۱ شروع شده است زیرا اولین اطلاعیه خود را در ۲۰ آذر ۱۳۹۱ منتشر و در آن ادعا کرده‌اند «طی یک عملیات کمین در منطقه «هیتک سرباز» ۹ تن از پاسداران نظام جمهوری اسلامی را به هلاکت رسانده‌اند.» در اطلاعیه دوم به تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۱ نیز مدعی شده‌اند که «با کار گذاشتن دو عدد مین جاده‌ای در منطقه گنج‌آباد سرباز یک خودروی دولتی و یک خودروی سپاه را منهدم کرده‌اند و تعدادی از نیروها را از بین برده‌اند.» اعضای این گروهک حتی به پیرمردهای ۸۰ ساله بلوچ نیز رحم نمی‌کنند و هر کسی که به انتقاد از آن‌ها میپردازد و خون ایران دوستی در رگ‌هایش جاری است را می‌کشند در سومین اطلاعیه جیش الجهل و الشیطان چنین آمده است:

«مخبر معروف انور نوتی زهی در چنگال عدالت

به نام عدل

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم بلوچستان و جامعه اهل سنت ایران می‌رساند که رزمندگان عدالت در شاخه

اطلاعاتی جیش (گارد ضدمخبر شهید زبیر اسماعیل زهی) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی یکی از مهره‌های مشهور

و معروف رژیم ستم خمینی با نام انور نوتی زهی فرزند دوست محمد معروف به علیرضا ساکن سرزه را بازداشت کرده و بعد از تخلیه اطلاعاتی و محاکمه تیرباران کردند. گارد ضد مخبر شهید زبیر اسماعیل زهی با ارسال پیامی به روابط عمومی سازمان جیش العدل اعلام نمود که ۳۵ روز پیش مطابق با مورخه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ انور نوتی زهی را در یکی از شهرهای مرزی دستگیر کرده و با محقق شدن جرم و خیانتش اعدام کرده است. طبق این پیام انور نوتی زهی یا علیرضا یکی از مهره‌های معروف رژیم و بازوی عملیاتی و برون مرزی مخبر و خائن معروف و جنایتکار مشهور مجید

اربابان نوتی زهی بود که دستش به خون صدها جوان بلوچ و سنی آلوده بود. مجید نوتی زهی کسی است که با گذشت ۸۰ سال از عمرش هنوز از خیانت به ملت و دینش خسته نشده است و مانند درنده‌ای گرسنه در حالی که لباس خیانت بسیج بر تن دارد دنبال مبارزان و مجاهدان می‌گردد و افرادی مانند انور و … را که در لیست سیاه گارد ضد مخبر شهید زبیر اسماعیلزهی هستند گمارده است تا با اهدای جان جوانان بلوچستان به اربابان ….. تهرانی‌اش نام و نانی بهره ببرد. یکی از بازوان محرک و عملیاتی مجید نوتی زهی و سپاه پاسداران انور نوتی زهی یا همان علیرضا بود که با اجیر کردن مخبران محلی در روستاهای مرزی برای سپاه خدمت می‌کرد و خود شخصاً در چندین عملیات سپاه پاسداران علیه مبارزان در خط مقدم نبرد بود؛ از جمله در عملیات فتح‌المبین لار که مبارزان بلوچستان با طرح همین مزدور خائن در کمین نیروهای سپاه پاسداران افتادند که دو تن از مبارزان در این نبرد به شهادت رسیدند و دیگر مبارزان بعد از چندین ساعت درگیری کمین را شکسته و توانستند ضربه‌ای سخت به نظام و بسیجی‌ها بزنند و با دستگیری مخبر محلی طرح انور نوتی زهی شکست خورد و خودش لو رفت و مردم منطقه از خیانت این جنایتکار مطلع شدند انور نوتی زهی یک از جنایتکارانی است که در مین گذاری منطقه مرزی زاهدان با افغانستان و پاکستان عملاً شریک بوده است که این مین‌گذاری تاکنون جان ده‌ها رهگذار و کوله‌بار را گرفته است و ده‌ها تن دیگر را ناقض‌العضو کرده است. اما نهایت هر خائنی ذلت و خواری و رسوایی و مرگ ذلت‌بار است؛ چنانچه نهایتا انور نوتی زهی یا همان علی‌رضا به چنگال عدالت گرفتار آمد و با ذلت و رسوایی به سوی آتش سوزان جهنم رفت.»

در اطلاعیه دیگری این گروهک مدعی شده است در روز شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ در منطقه (کوهک) سراوان با به کار گذاشتن مواد منفجره در مسیر یک عدد خودروی حامل پاسداران نظام موفق شدند خودرو را از مسیرش منحرف نموده و بر آن آتش بگشایند که در نتیجه تمامی پاسداران سوار بر خودروی نظامی کشته شدند.

این گروهک شیطان صفت که آگاهی مردم مسلمان بلوچ را برنمی‌تابد و وطن‌دوستی آنان را جرم می‌داند در هر فرصتی به ربایش و ترور افراد همسو با انقلاب اسلامی در روستاها می‌پردازد و این فعالیت زبون و کثیف را به عنوان عملیات ویژه اطلاعاتی و نظامی جازده به آن افتخار نیز می‌کند در اطلاعیه دیگری از این فرزندان شیطان چنین آمده است:

«رزمندگان عدالت و سلحشوران حق طلب در گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده (ره) توانستند در یک عملیات اطلاعاتی، نظامی فرمانده بسیج روستای رئیس آباد سرباز و مأمور برون مرزی سپاه پاسداران آقای لقمان عطایی را به هلاکت برسانند.

گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده با ارسال پیامی به روابط عمومی سازمان جیش‌العدل اعلام کردند که رزمندگان این گردان ساعت هشت بعد از ظهر روز شنبه شانزدهم دی ماه برابر با ۶ ژانویه ۲۰۱۳ طی یک عملیات کمین برای این پاسدار جنایتکار در دو کیلومتری کیشکور سرباز موفق شدند وی را به سزای اعمال ننگینش برسانند سازمان جیش العدل به همه بسیجیان و مزدوران سپاه پاسداران در بلوچستان و خصوصاً در سرباز هشدار می‌دهد که ستمگران نظام … خمینی را علیه مردم مظلوم و ستمدیده همراهی نکنند و از خیانت علیه دین و ملت دست بردارند [؟!] و به آغوش اسلام و ملت بازگردند و بدانند سرنوشت خانتان هلاکت و تباهی است و مخبران و بسیجیان بدانند که بعد از گرفتار شدن در چنگال پرتوان رزمندگان عدل و برابری دیگر نجاتی در کار نخواهد بود.»

رجزخوانی های گروهک تمامی ندارد و در اطلاعیه‌ای به تاریخ سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۳۹۱ مدعی شده که دوم بهمن «در یک عملیات انفجار کنار جاده‌ای چندین تن از اعضای سپاه پاسداران را به قتل رسانده» و آنگاه هشدار می‌دهد که «نیروهای سپاه پاسداران منطقه را ترک کنند و بدانند که متجاوزان را جز هلاکت و نابودی راهی دیگر در پیش نیست.» البته گروهک ریگی نیز از نیروهای نظام می‌خواست از سیستان و بلوچستان خارج شوند تا آنها هر آنچه می‌خواهند بر سر مردم مسلمان و زحمتکش بلوچ آورند و ایران را تجزیه کنند!

گروهک در اطلاعیه دیگری به پخش مستند سخنان برخی علمای اهل سنت منطقه در مخالفت با تجزیه طلبی و نصیحت به افراد و گروهک‌هایی مانند جیش الجهل و الشیطان واکنش شدیدی نشان داده و مدعی است این تبلیغات کار وزارت اطلاعات است و تشکیلات وزارت اطلاعات کاملاً در اختیار باند تبهکار و فاشیست زابلی قرار دارد و این چنین بر طبل پوسیده قومیت گرایی و خونریزی می‌کوبد.

گروهک مدعی است که به اصطلاح «سردار تاج محمد فرزند سردار خلیل خان از شخصیت‌های قبیله‌ای بلوچستان و از معدود سردارانی که به جای زندگی ذلت‌بار و برده‌گونه در تحت حکمرانی متجاوزان و جنایتکاران نظام دوری از سرزمین را برگزید و سال‌های متمادی را دور از شهر و خانه و کاشانه‌اش در پاکستان گذراند توسط سپاه پاسداران و مأموران وزارت اطلاعات ترور شده است.» همچنین باز از انفجار چند مین جاده‌ای در مسیر عبور خودروهای سپاه و هنگ مرزی سراوان و تلفات آن‌ها در اواخر سال ۱۳۹۱ خبر داده است. اخبار این انفجارهای کنار جاده‌ای در مسیر نیروهای دولتی در سال ۱۳۹۲ نیز ادامه می‌یابد به عنوان مثال گروهک مذکور مدعی است در ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در شهرستان سراوان یک خودروی دولتی را منهدم کرده است.

سران وافوری و شیرین‌عقل جیش الشیطان با اعلام خبر انفجار کامیون حمل اسلحه و وسایل به پایگاه‌های نظامی سپاه به رجزخوانی برای یارگیری از جوانان منطقه می‌پردازند و از ثروتمندان منطقه می‌خواهند که با کمک‌های مالی خود آنان را یاری دهند این هم شگرد شیطانی دیگری است که نشان دهند نیرویی مردمی می‌باشند در صورتی که آن‌ها نیز همانند گروهک ریگی تفاله‌های متعفن آمریکا و اسراییل هستند و با یاری نظامی و مالی آن‌ها سرپا ایستاده‌اند.

همچنین این گروهک مدعی است که در حمله‌ای به پایگاه نظامی کوهک سراوان ده‌ها تن از پاسداران نظام را کشته است آنگاه این حمله را پاسخی به حمایت جمهوری اسلامی از نظام سوریه قلمداد کرده و هماهنگ با نظام سلطه بین‌المللی مینویسد:

«این عملیات توسط مبارزان سازمان جیش العدل در حقیقت پاسخی است. به جنایت‌های رژیم… خمینی علیه مردم مظلوم و ستمدیده سوریه که همه روزه توسط درندگان سپاه پاسداران انقلاب خمینی…. و حزب الشیطان [حزب الل]ه مردود قربانی می‌شوند و حتی به زنان و کودکان مسلمان سوریه رحم نمی‌کنند. در حقیقت صفویان جنایت‌پیشه که مدتی چهره سفاک خود را برای فریب دادن مسلمانان پنهان کرده بودند با انقلاب سوریه و آغاز جهاد علیه بشار اسد  (که یک شیعه سکولار است) حقیقت خود را برای جهانیان و به ویژه مسلمانان آشکار نمودند و نشان دادند که در جنایت و قتل و خونریزی و آدم کشی از نیاکان صفوی خود دست کمی ندارند. در حقیقت دل صفویان از بعض و نفرت و دشمنی با مسلمانان پر بوده است که نهایتا این بغض و نفرت در سوریه آشکار گردید. سازمان جیش العدل اعلام می‌دارد همان گونه که از اهل سنت ایران دفاع می‌کند همچنین از مسلمانان مظلوم سوریه که با بی‌رحمی و قساوت مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند دفاع خواهد کرد و عملیات کوهک سراوان اولین پاسخ از سوی مبارزان اهل سنت به نظام می‌باشد و اگر نظام از دخالت در سوریه و جنایت علیه مسلمانان سوریه دست برندارد منتظر حملات شدید مبارزان اهل سنت باشد و بداند که فرزندان اهل سنت از هر سوی جهان آماده مقابله و مبارزه با نظام جنایتکار هستند و تا آخرین قطره خون خود با جنایتکاران خونخوار صفوی خواهند جنگید.»

در زمینه این رجزخوانیها باید توجه داشت که همه این اخبار از سوی گروهک جیش الجهل و الشیطان منتشر شده‌اند و آنان مثل گروهک کافر و ملحد ریگی می‌کوشند خود و به اصطلاح عملیات‌هایشان را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهند تا هم پز بیش‌تری بدهند و هم دلار بیش‌تری بگیرند و گرنه در این قد و قواره‌ها هم نیستند و از طرفی نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی ایران که در نبرد با گروهک‌هایی چون ریگی و دیگر گروه‌هایی که در بغل و دامن آمریکا و اسراییل پرورش یافته بودند بسیار ورزیده شده‌اند دست روی دست نگذاشته‌‌اند و تیرهای آتشین و نابودگر خود را به سوی هر جغد شومی پرتاب خواهند کرد و آنان را از اعمال وقیحانه‌شان پشیمان خواهند نمود! گروهک مذکور یک صدم گروهک پژاک – که مقهور غرش قدرت آتشیارها و دلاورمردان سیاه قرار گرفتند و دمشان را روی کولشان گذاشته و گریختند- توان و تعداد ندارند. این تذهبون؟!

گروهک جیش الجهل با قلب حقایق از کوبیدن لانه‌های فساد آنان توسط نیروهای نظامی ایران چنین یاد می‌کند:

«حمله موشکی رژیم ایران به منطقه مرزی زعمران در خاک پاکستان: رژیم ولایت … که طی چند روز گذشته ضربه‌های سختی از سوی مبارزان خورده است خشم و کینه خود را علیه مردم عادی و بی‌طرف بلوچ که در آن سوی مرز زندگی می‌کنند خالی نموده است و شب گذشته منطقه مرزی زعمران در خاک بلوچستان پاکستان را موشک باران نموده است. رژیم سعی دارد. بین مردم منطقه و مبارزان تفرقه ایجاد نماید اما این سیاست رژیم با شکست مواجه شده است و در گذشته هم رژیم از این ترفندها استفاده نموده است اما موفقیتی نصیبش نگردیده است.»

از آخرین پرت و پلا نویسی‌های گروهک انتشار پیام سر کرده افیونی خود به مناسبت عید فطر است که در آن ضمن هرزه‌درایی نسبت به جمهوری اسلامی به خط و نشان کشیدن علیه دکتر حسن روحانی ریاست‌جمهوری پرداخته است برای ارائه نمونه‌ای جالب از شیرین عقلی و ذهن مشوش و معیوب سرکرده گروهک یعنی صلاح الدین فاروقی (فساد الدین فرعونی) که می کوشد با ایجاد اختلاف و فتنه بین شیعه و سنی به اهداف خائنانه و ضد اسلامی خود و حامیانش برسد و وحدت ارضی کشور مقتدر ایران را از بین ببرد بخشی از پیام وی نقل می‌شود:

«عید سعید فطر که با سپری شدن ماه پرنور رمضان که ماه رحمت و مغفرت و آزادی از عذاب الهی است فرا رسیده است را به همه مردم ایران و جامعه اهل سنت ایران و همه مسلمانان جهان تبریک می‌گویم و در این روز مبارک که روز اجابت دعاست از درگاه پروردگار جهانیان عزت و آزادی برای مردم ایران و پیروزی و سربلندی برای تمامی اهل سنت را عاجزانه می‌طلبم امید که مظلومان جهان خصوصاً ملت مظلوم و مسلمان سوریه که در بدترین شرایط و تحت شدیدترین حملات ایادی خمینی و خامنه‌ای و بشار اسد ملعون به سر می‌برند از ظلم و ستم روافض صفوی نجات یابند و عید آینده خود را در آرامش و امنیت و در خانه‌های خود جشن گیرند.

مردم آزاده ایران جامعه اهل سنت مظلوم ایران

رژیم چهره خود را که سال‌های متمادی در پشت پرده وحدت پنهان کرده بود و پرده تقیه و کتمان بر چهره زده بود را نهایتاً و با جنگ سوریه عیان نمود و برای جهان اسلام حقیقت – رژیم … آشکار گردید و امروز مسلمانان جهان از تمامی نقاط جهان به سوی نبرد با رژیم ولایت – ایران و دو مزدور ملعونش حسن نصر اللات و بشار اسد سرازیر شده‌اند و به امید الله این نبرد و جنگ سبب نابودی رژیم ولایت … خواهد شد و در این برهه حساس تاریخ باری سنگین بر اهل سنت ایران نهاده شده است و باید جامعه اهل سنت ایران در این نبرد حق و باطل به یاری مظلومان سوریه بشتابند و تنها راه کمک به مردم مظلوم سوریه کشاندن جنگ به داخل ایران است و باید اهل سنت ایران با وارد نمودن ضربه سخت و سنگین به رژیم در داخل هم از حقوق خود در برابر متجاوزان صفوی دفاع نمایند و هم با مشغول ساختن رژیم در داخل از دخالت و پشتیبانی رژیم از جنایتکاران اسدی بکاهند.

سازمان جیش العدل هم آمادگی خود را برای ایجاد جبهه‌ای بزرگ علیه رژیم ولایت … خامنه‌ای اعلام میکند و از همه می‌خواهد که به این جبهه بپیوندند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم این … را که … مرزها را در نوردیده است و از عراق و لبنان و سوریه هم عبور کرده است به امید الله در هم شکنیم.

جامعه اهل سنت ایران و رهبرانش نباید هم این اندازه ساده باشند که با آمدن یک آخوند با نام روحانی که سابقه امنیتی و نظامی‌اش روشن است. و از نزدیکان خامنه‌ای است گول بخورند؛ زیرا که تمامی این بازی‌های اصلاحات و اصولگرایی … توسط یک فرد مدیریت می‌شود و آن خامنه‌ای است و اگر رضای او نبود هرگز روحانی هم به ریاست جمهوری نمی‌رسید. و دقیقا زمانی که رژیم در انزوای بین‌المللی و منطقه‌ای بود و از سویی بعد از انتخابات ۸۸ حتی اعتماد حامیان به اصطلاح میانه‌رو و اصلاح‌طلب رژیم به نظام از بین رفته بود خامنه‌ای برای نجات نظام از بحران اقتصادی و بحران اعتماد و بحران هسته ای و بحران انزوای منطقه ای بعد از جنگ سوریه یکی از نزدیکانش را که به ظاهر خود را میانه‌رو نشان داده است به ریاست جمهوری منصوب نمود و این یک بازی بیش نیست که چند سالی مردم بیچاره ایران بدان مشغول خواهند شد و عمر نظام طولانی‌تر خواهد شد و بعد هم یک دیگری مانند احمدی‌نژاد را خواهند آورد…. به این بازی‌ها دل نبندند و خود را برای جهاد و مبارزه آماده نمایند و به صفوف مبارزان جیش العدل بپیوندند و بدانند که در صورت قیام و جهاد نصرت الهی خواهد آمد و قطعاً و یقیناً ما پیروز خواهیم شد. به امید پیروزی حق بر باطل صلاح الدین فاروقی رهبر سازمان جیش العدل»

به یقین مردم مسلمان سیستان و بلوچستان مثل همیشه با علاقه ویژه‌ای که به یکپارچگی و وحدت ارضی کشور و دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دسیسه ها و فتنه‌های خناسان دارند دست رد به سینه متعفن مزدورانی چون فساد الدین فرعونی و یاران شیطانی اش خواهند زد و خود در نابودی آنان پیشگام خواهند بود.

منبع: انقلاب اسلامی و گروه‌های تجزیه‌طلب، صص۲۴۸-۲۳۹.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

dolor ut dictum neque. Aliquam Praesent eleifend commodo massa vel, commodo