برپایی راه‌پیمایی پرشکوه روز قدس در سراسر ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای غیراسلامی، به ویژه در کشورهای به خون طپیده یمن، سوریه، بحرین و عراق و… پیام‌های ویژه و نوید بخشی به همراه داشت که به برخی از آن اشاره می‌کنم:سیدحمید روحانی
۱- به استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ و نیز رژیم صهیونیستی به طور عینی نشان داد که با به میدان آوردن تروریست‌های خون آشامی به نام داعش، القاعده، طالبان و… و نیز با بمب باران وحشیانه و بی‌رحمانه یمن و سرکوب مردم مظلوم و نستوه بحرین و صدها جنایت دیگر هرگز نمی‌توانند آرمان فلسطین را از‌میان ببرند و به فراموشی بسپرند. این جریان‌ها و سناریوها اراده ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان را برای آزادی فلسطین و نابودی صهیونیسم استوارتر می‌سازد.
۲- به سازشکاران رفاه طلب، لیبرالیستهای تسلیم طلب و همه عاشقان یقه چاک آمریکا در ایران گوشزد کرد که چه آرزوی دیرنیه بازگشایی آمریکا در ایران را برآورده ببینند، چه به گور ببرند، چه مذاکره با جهانخواران به بار بنشیند و چه شکست بخورد، چه تابوی گفتگو و مغازله سیاسی با آمریکا شکسته شود و چه نشود، نفرت و انزجار ملت قهرمان پرور و شرافتمند ایران از آمریکا تا قیامت ادامه دارد و شعار اسلامی مرگ بر آمریکا، همراه با لعن و نفرت بر یزیدیان و امویان نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان برای همیشه طنین انداز و پایدار خواهد بود.
۳- راه‌پیمایی روز قدس در کشورهای مختلف، همبستگی، همصدایی، همدلی و همزبانی ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان را به نمایش می‌گذارد و این نکته را آشکار می‌سازد که توطئه دیرینه و درازمدت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمان‌ها به نام شیعه و سنی، عرب و عجم، ترک و فارس و کرد و …. راه به جایی نبرده و نمی‌برد.
۴- حضور پرشکوه مردم ایران و دیگر ملتها در مراسم راه‌پیمایی روز قدس، برای رژیم صهیونیستی و اربابان جنایت کار و جهان‌خوار آن رژیم این پیام را دارد که خون‌ریزی‌ها و کودک‌ کشی‌های داعش و آل سعود، نمی‌تواند رژیم جعلی «اسرائیل» را از خطر برهاند. با بیداری اسلامی شمارش معکوس برای نابودی صهیونیستها و رهایی فلسطین از چنگال آنان آغاز شده و به زودی آزادی فلسطین و بازگشت آن به آغوش اسلام تحقق می‌یابد.
۵- راه‌پیمایی روز قدس برای تسلیم طلبان و سازشکاران این پیام را به همراه دارد که راه و خط امام جاودان و استوار است و با نیرنگ بازی، دروغ پردازی و نگارش خاطرات دروغ و نوشتن کتاب‌های فضاحت‌باری چون «ایران و جهان شدن» نمی‌توان راه امام را بی‌رهرو ساخت و بار دیگر ایران را به آمریکا و «اسرائیل» فروخت.
سلام بر ملت عزیز و آزاد‌اندیش ایران و دیگر آزادگان مسلمان که با راه‌پیمایی روز قدس لرزه بر کاخ‌ها و کاخ‌ نشینان افکندند. شعار مقدس اسلامی مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند و بار دیگر وفاداری و استواری خود بر خط امام و رهبری را به نمایش گذاشتند و دشمنان را مأیوس کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

commodo justo commodo ut quis suscipit