جناب آقا علی (فرزند ناخلف شهید مطهری) به مصداق « پسته بی مغز اگر لب واکند رسوا شود»  خواست خودی نشان دهد و » به طاق نسیان ننشیند« باردیگر دسته گلی به آب داد و فرودستی و بی سوادی خود را به نمایش گذاشت. میدان نفت و گاز » آرش« که در خلیج فارس و از میادین مشترک ایران با کشورهای کویت و عربستان است را، میدان نفتی دریای خزر پنداشت که مایه خنده و مضحکه مردم کوچه و بازار شد و صاحب نظران را به تأسف و نگرانی واداشت که چرا و چگونه یک چنین عنصر فرومایه و پیاده تا مرز معاون رییس مجلس شورای اسلامی پیش می‌رود؟!

البته باید دانست که نامبرده اگر به اندازه یک کودک مکتبی سواد و درکی داشت در صف تسلیم‌طلبان قرار نمی‌گرفت و راه عزت بخش و سرنوشت ساز استاد شهید مطهری رضوان‌الله علیه و انقلاب اسلامی را گم نمی‌کرد.

کیست نداند که یکی از ویژگی‌های برجسته تسلیم‌طلبان محرومیت از تفکر سازنده و مدیریت برازنده و اندیشه‌های تکامل یافته و کامل کننده است. از اختراع و ابتکار و علوم و فنون کشورداری و توسعه و پیشرفت به طور کلی بی بهره‌اند و تنها هنری که فراگرفته‌اند سرسپردگی و وابستگی به خون خوارترین و جنایت‌کارترین دولت‌های مقتدرجهان (شیطان بزرگ) است و بر این باورند که بدون این وابستگی از آب آشامیدنی نیز محرومند و نباید و نشاید که بدون داشتن ارباب زندگی کنند آنها بر این باورند که برای همیشه رعیت آفریده شده‌اند و آمریکا ارباب!!

هنر دیگرشان این است که مانند مگس همیشه روی زخم می‌نشینند. شبانه در تلاشند که از خدمت‌گذاران و راست قامتان کشور نقطه ضعفی به دست آورند و روی آن معرکه بگیرند !! از دیگر نشانشان این است که تشنگان قدرت و شیفتگان ریاست‌اند و در این راه از اینکه ایران به ویرانه جغد نشین بدل شود پروا ندارند. این ویژگی‌هاست که آقا علی را برآن می‌دارد که به آب و آتش بزند تا از قدرت و ریاست بازنماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

libero Praesent eget accumsan ante. elit. mattis risus.