رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: دولت روحانی سیاست ها و برنامه های آمریکا را برای تضعیف جایگاه شورای نگهبان دنبال می کند.
 
به گزارش موج رسا, حجت الاسلام سید حمید روحانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: برخی از افراد جامعه به ویژه مسئولان به جای اینکه به فکر ملت باشند به فکر قدرت، مقام و شهرت خود هستند.
 
وی تصریح کرد: جاه طلبی با قانون مداری مغایرت دارد و کسانی که دنبال هوای نفس،منافع و اغراض شخصی خود هستند نمی توانند دنبال منافع ملت بوده و پایبند به قانون باشند.
 
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه قانون مداری، با خودخواهی،شهرت طلبی و جاه طلبی مغایرت دارد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند کسانی که به کار شورای نگهبان اهانت می کنند مفسد فی الارض هستند در هر مقامی که باشند.
 
وی ادامه داد: افرادی که در اینگونه موارد با قانون سر جنگ داشته و به نهادهای قانونی مقابله می کنند پیرو اسلام نبوده و به دنبال هوای نفسانی خود برای منافع شخصی و منافع استکبار جهانی هستند.
 
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اعلام کرد امروز برخی از مقامات دولتی با آمریکا هدف مشترک دارند همانگونه که آمریکا با ملت ایران، انقلاب و قانون اساسی ایران سر ناسازگاری دارد و نهادهای انقلابی را تضعیف می کند این افراد نیز دنباله رو آمریکا هستند.
 
حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: دولت شیخ حسن روحانی نیز سیاست آمریکا را که هدف آن زیر سئوال بردن  شورای نگهبان و نهادهای قانونی ایران است را دنبال می کند.
 
وی افزود: ملت ایران آگاه و بصیرت است و افراد قانون گریز را به خوبی می شناسد و سرجای خود می نشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

commodo tempus libero felis ut id, Donec quis, consequat. ante. ipsum lectus