رئیس جمهور تاریخی و بی مانند ایران از روزی که به قدرت رسیده تاکنون درسهای ناب، پرتاب و پرنان و آبی به همگان داده است! که به راستی می تواند راه جهنم را برای عموم هموار کند، حالا اگر مردم ایران در پیمودن این راه کاهلی می کنند!خود می دانند! «گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست؟!»

آن روز که رئیس جمهور به مردم گفت برید به جهنم! خیلی ها سرگردان! مانده بودند که راه جهنم از چه سوئیست! و چگونه باید آن راه را پیمود؟! غافل از اینکه آقای رئیس جمهور مرد عمل است! و راه را عملاً نشان داده و می دهد. رئیس جمهور محترم با زبان بی زبانی و با شیوه عملی به ملت ایران می گوید اگر می خواهید راه جهنم را بیابید و بپیمایید. تا می توانید دروغ بگویید و وعده های دروغ بدهید و از اینکه دروغ هایتان برملا شود پروا نکنید، خجالت نکشید! مگر امام صادق ( ع )  نفرمودند «لاایمان لمن لاحیاء له» اصولاً حیا را «قورت» بدید و خجالت را بالا بیارید! و هموطنان خود را تا می توانید تحقیر کنید! بی سواد، بی شناسنامه، دنیا ندیده، مزدور، کاسب تحریم، عصر حجری، هوچی باز، عقب مانده، یأس آفرین ، انقلابی نفهم، سوءاستفاده گر، یک مشت لات و…و… بخوانید اما اربابان و کاخ نشنیان غربی و صاحبان دلار را تکریم کنید! و بزرگ بشمارید! و به تیمار آنها برخیزید! و در برابر اهانتهای آنان به کشور و ملت تنها خنده تحویل دهید!

برای ماستمالی کردن خیانت ها و زشت کاری های خود از تهمت، جسارت و نسبت های ناروا به بزرگان اسلام تردید به خود راه ندهید! حضرت امام مجتبی (سلام خدا بر او) و حضرت اباعبدالله الحسین (صلوات خدا بر او) را بند و بست چی و معامله گر بخوانید!

آن گاه که سه دولت غربی و حرامیان جهانخوار فرانسه و انگلیس و آلمان طی اعلامیه ای رسمی کشورتان را تجاوزگر و عامل حمله نظامی به تأسیسات نفتی عربستان معرفی کردند، نه تنها به رگ غیرتتان برنخورد و به اعتراض برنخیزید! بلکه حتی برخلاف عرف دیپلماسی برنامه ملاقات با آنها را نیز قطع نکنید!

 برای آنکه با دنیا [بخوانید با آمریکا و اروپا] تعامل داشته باشید، آینده و سرنوشت ملت و کشور خویش را به بازی بگیرید! خون شهدا را پایمال کنید! و سرمایه های علمی و مادی ملت خویش را در زیر خروارها سنگ و سیمان در راکتور اتمی اراک دفن کنید! و آن را فتح الفتوح! بخوانید و در بوق و کرنا بدمید که با این کار افتخار آفریدید! به ایران آبرو بخشیدید! آن گاه که به علت بی کفایتی و بی لیاقتی خویش اقتصاد مملکت را فلج کردید و مردم را به خاک سیاه نشاندید به پایکوبی برخیزید! و دائما این جمله را دم بگیرید که «تورم یک رقمی شده است»!!

آن گاه که در نیویورک در برابر اربابان و فرمان روایان خود به خوشرقصی پرداختید و با قهقهه های مستانه و دلقک مأبانه تلاش کردید «در دل دوست به هر حیله رهی» بیابید، قلم به مزدان، روزنامه نویسان و «مگسان دور شیرینی» و اصحاب فتنه ۸۸ را بر آن دارید که خدا و پیامبر و قرآن و وجدان و سیدالشهدا را ملعبه کنند و بگویند و بنویسند که این قهقه وقیحانه چه دستاوردهای بی شماری داشته و «مایه شکست انزوای هیئت ایرانی در سازمان ملل است»!! فتنه گران ورشکسته که در سال ۸۸ هتاکی به بزرگان و پیشوایان را تا اهانت به ساحت مقدس حضرت امام حسین (سلام خدا بر او) و امام امت (رضوان خدا بر او) رساندند، اکنون به بازی وادارید تا برای اینکه چند صباحی پست و مقام پست و پلشتی که دارند از دست ندهند. با کمال وقاحت و بی شرمی قهقهه بی شرمانه دور از شأن یک ایرانی شرافتمند را با گشاده رویی امام حسین (ع) در روز عاشورا مقایسه کنند و دین خود را به «ثمن بخسی» سودا کند و دستاورد عظیم نیروهای انقلابی و راست قامتان عرصه نظامی را به پای خنده های ذلت بار رئیس جمهور بگذارند و به مردم بباورانند که این خنده های دیپلماسی جناب رئیس جمهور است که ترامپ را برای نزدیک شدن به ایران به گدایی و التماس واداشته و این قهقه مستانه او در نیویورک است که رژیم سعودی را بر آن داشته است که پیام صلح برای ایران بفرستد. و اصولاً اسقاط پهپاد آمریکایی، توقیف نفتکش انگلیسی، انهدام پایگاه نظامی و پالایشگاه رژیم سعودی نتیجه خنده های دیپلماسی و قهقهه های بیعاری و مستانه رئیس جمهور و دولت تزویر و فریب است!

این بخشی از درسهای تاریخی رئیس جمهور امروز ایران زمین است. ۱۳۹۸/۷/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

justo commodo risus. odio nec Donec vel, dolor fringilla venenatis