افرادی که با شعار خط امام (ره) به دنبال حاکم کردن نظام سکولار هستند – سخنرانی دکتر سید حمید روحانی در شهر سمنان (۱۲/۱۱/۸۸)

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان اظهار داشت: مسئولان نظام تا روزی می‌توانند در خط امام (ره) حرکت کنند که سلاح ایمان خود را از دست ندهند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران ادامه داد:‌ امروز از طرفی کسانی به دنبال حاکم کردن نظام سکولاریسم هستند و از طرف دیگر شعار خط امام (ره) می‌دهند. روحانی افزود: چگونه ممکن است کسی در خط امام (ره) باشد و رژیم صهیونیستی وی را سرمایه خود بداند.

وی اضافه کرد: همین که استکبار جهانی از آنها دفاع می‌کند برای شناخت این افراد کافی است. رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران و یکی از مورخان انقلاب اسلامی گفـت: بی‌حرمتی اغتشاش‌گران در روز عاشورای حسینی و شعارهای مختلفشان نشان داد که آنها در خط امام (ره) نیستند و می‌خواهند مردم ایران را دوباره به زمان شاه و فساد بکشانند. روحانی افزود: امروز فساد حربه‌ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و ما هیچگاه نباید از حمایت رهبری غافل شویم. وی با بیان اینکه حضور مردم در ۹ دی ماه امسال زنگ خطری را برای دشمنان نظام به صدا درآورد، گفت: دشمنان فکر می‌کردند که آرمان‌های انقلابی در کشور ما کمتر شده اما با این حضور پرشور دریافتند که مردم هنوز یاران امام هستند. رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران و یکی از مورخان انقلاب اسلامی تاکید کرد: عناصر بی‌بصیرتی که نمی‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند باید هرچه زودتر از راه خود بازگردند. روحانی اضافه کرد: این افراد با آبروی نظام بازی کردند و اگر بخواهند دوباره به آغوش ملت ایران برگردند، نباید توقع داشته باشند که بتوانند دوباره صاحب قدرتی در این نظام شوند و باید به عنوان یک شهروند عادی در این کشور زندگی کنند زیرا در این نظام روسیاه شده‌اند. وی گفت: برنامه استکبار جهانی در زمان شاهنشاهی ایران این بود که مردم را از اسلام دور کنند و جوانان را به مراکز فساد سوق دهند. رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران و یکی از مورخان انقلاب اسلامی ادامه داد: این امام خمینی (ره) بود که جوانان را از دام استکبار جهانی نجات داد و مردم را یکپارچه خدایی کرد و آنها را به خودباوری رساند. روحانی اضافه کرد: تحقیر ملت و کشیدن مردم به سمت بی‌هویتی از سوی شیطان بزرگ دنبال می‌شد و این امام (ره) بود که به ملت هویت بخشید و آنها را از هیچ و پوچی نجات داد. وی تاکید کرد: مردم ایران با سلاح ایمان و خودباوری توانستند نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند. رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران و یکی از مورخان انقلاب اسلامی افزود: امروز استکبار جهانی فهمیده تنها سلاحی که نمی‌تواند در برابر آن مقابله کند سلاح ایمان است. روحانی خاطرنشان کرد: عامل اصلی پیروزی این ملت پیروی از رهبری، وحدت و سلاح ایمان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nullam fringilla commodo Lorem tristique eget lectus mattis diam felis Sed Donec