آری، مانع تویی!

 

تو مانعی از اینکه آمریکا خاورمیانه بزرگ تشکیل دهد، ایران و عراق و سوریه و لبنان و…. را تجزیه کند و گماشته‌های بیشتری برای سرپا نگاه داشتن رژیم صهیونیستی تدارک ببیند.

تو مانعی و نمی‌گذاری آمریکا داعش را بر کشورهای اسلامی و عربی چیره سازد و سلطه بخشد تا ملت‌های مسلمان را به روز سیاه بنشاند.

تو نگذاشتی آمریکا سیاست خود را در غرب آسیا پیاده کند، او را به شکست کشاندی و بینی او را به خاک مالیدی.

تو مانع مذاکره برجامی‌ها با آمریکا‌ایی و نمی‌گذاری قرار مدارهای پشت‌پرده برجام به اجرا درآید و آمریکا «علی برکه‌الله»! به ایران بازگردد و برگرده ملت ایران سوار شود و از سیب و گلابی برجامی دهانش شیرین شود و ملت ایران را مانند دوران شاهنشاهی به ذلت و تباهی بکشاند.

تو مانعی از اینکه برجام‌های شماره ۲و۳و۴ به تصویب برسد. هم‌جنس‌بازی در ایران آزاد شود، فساد و فحشا گسترش یابد، جاسوس‌های سیا و موساد به نام «بهایی» رسمیت پیدا کنند در گام نخست در حکومت شریک شوند و در گام دوم قدرت را در دست بگیرند و ایران را به فلسطین دیگر بدل کنند.

تو مانعی که تسلیم‌طلبان و سازشکاران ملت ایران را از صحنه بیرون برانند و آنان را نامحرم بخوانند و بندوبست‌ها و قراردادها را از آنان پنهان کنند و تنها برای گرفتن رأی از آنها سوء استفاده کنند. تو مانعی که تسلیم طلبان، مرام و مکتب و راه و خط امام را به موزه بفرستند و اسلام آمریکایی را که امروز در عربستان و …. جریان دارد در ایران حاکم کنند.

تو مانع هستی که غرب‌زده‌های واداده و خودفروخته کارخانه‌های اسلحه سازی و زرادخانه‌های ایران را همانند راکتور اتمی اراک در زیر خروارها سنگ و سیمان دفن کنند و موشک‌ها و پهبادهای و … ساخت ایران را سوار کشتی کنند و به آمریکا تحویل دهند و ملت ایران در مقابل دشمنان خطرناک خلع سلاح سازند.

تو مانعی از اینکه فلسطین اشغالی، لبنان، غزه، سوریه، یمن، عراق به قصاب‌خانه آمریکا و همدستان او بدل شود و ملت‌های آن به ذلت و زبونی و تباهی کشیده شوند.

تو مانعی از اینکه لبنان به حیات خلوت رژیم صهیونیستی بدل شود و سربازان آن رژیم هرگاه که خواستند تا بیروت بتازند و پیشروی کنند.

تو مانعی که فلسطینی‌ها به مردگان متحرک بدل شوند و توان حرکت نداشته باشند و بسوزند و بمیرند.

 تو مانعی و نمی‌گذاری که ملتهای ایران و دیگر ملت‌های مسلمان غرب آسیا و دیگر مناطق دنیا گدای در خانه کاخ‌نشینان جنایت‌کار باشند. به ملت‌های کرامت و عزت می‌دهی رشد سیاسی می‌بخشی و سربلندی و استقلال و آزادی آنان را پاس می‌داری.

 تو مانعی و نمی‌گذاری که تسلیم‌طلبان فاشیست مآب از ملت انقلابی ایران با عنوان بی‌سواد، دنیا ندیده، عصر حجری، بی‌شناسناسه و…. انتقام بگیرند و آنان را به جرم اینکه در خط مقاومت ایستاده‌اند و راه ولایت و شهادت را دنبال می‌کنند از زندگی اولیه محروم سازند و به خاک مذلت بنشانند.

آری، مانع تویی!!

سیدحمید روحانی

۱۴۰۰/۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nullam eleifend diam Donec commodo at Praesent Curabitur justo quis, id,