پیگیری تحریف‌گری‌ها و دروغ‌پردازی‌های خاطرات منسوب به آقای منتظری؛ چرا؟ (۱۳۸۸/۶/۳)

 کسانی که می‌گویند آقای منتظری مسئله روز ما نیست و هر چه بود تمام شد و نباید آن جریان را دنبال کرد، از دو حال خارج نیست یا افراد ساده‌اندیش و ناآگاه از تاریخ و مسائل تاریخی هستند و فراتر از نوک بینی خود را نمی‌بینند و یا عناصر مرموز و از سرسپردگان به شبکه حاکم در بیت آقای منتظری و از وابستگان به باند هادی و مهدی هاشمی هستند که با این‌گونه جوسازی‌ها و اشکال‌تراشی‌ها برآنند اندیشمندان و صاحبنظران را از برملا کردن دروغ‌پردازی‌ها،‌ تحریف‌گری‌ها و خیانت‌های آن باند و شبکه‌ بازدارند و از آشکار شدن چهره‌ها و سرشت‌ها پیشگیری کنند. کسانی که می‌گویند آقای منتظری دیگر مسئله امروز ما نیست می‌خواهند با فرار به جلو و به ظاهر کم‌اهمیت جلوه دادن نوشته‌هایی که به نام وی منتشر می‌شود فضا را به گونه‌ای نگه دارند تا این دروغ‌پردازی‌ها بی‌پاسخ بماند و برای تاریخ و نسل‌های آینده خدشه‌ناپذیر جلوه کند. نیز دارودسته هادی و مهدی هاشمی پس از مرگ آقای منتظری بگویند اگر شما پاسخی داشته‌اید چرا در زمان حیات او نداده‌اید تا ایشان جواب دهد. ما تحریف‌گری‌های خاطرات منسوب و دیگر نوشته‌های آقای منتظری را در زمان حیات او پاسخ دادیم و می‌دهیم تا اگر او و باند حاکم در بیت او دنبال حقیقت و واقعیت هستند و کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه ندارند پاسخ گویند. ضمنا اگر به گفته بعضی‌ها مسئله آقای منتظری تمام شده است، پس چرا این‌همه برای مطرح کردن مجدد وی و مظلوم نشان دادن او سایت و کتاب و مصاحبه و دار و دسته راه می‌اندازند؟! اینها دنبال چه هستند؟

اندیشمندان متعهد و آگاه نباید و نشاید که در برابر نارواگویی‌ها، تحریف‌گری‌ها، وارونه‌نویسی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها بی‌تفاوت باشند و به حرامیان عقیده و اندیشه رخصت دهند که واقعیت‌ها را دگرگون بنمایانند و تاریخ را با تحریف و دروغ انتشار دهند و نسل امروز و نسل‌های آینده را به گمراهی بکشانند و در تاریکی نگاه دارند.

قرآن کریم آن دسته از دانایان را که در برابر نارواگویی‌ها آرام و بی‌تفاوت بگذرند مورد سرزنش و نکوهش قرار داده و به آنان چنین اعتراض کرده است:‌  چرا نباید ربانیون و احبار (علمای دینی یهود) آنان را (پیروان خود را) از گفتار گناهکارانه و حرام‌خواری باز دارند.(قرآن کریم، ۶، ۶۶)

سالار شهیدان حضرت امام حسین از زبان حضرت امام علی (علیهما صلوات‌الله و سلامه) با تمسک به این آیه شریفه علمای اسلامی را، مورد خطاب قرار داده و از آنان خواسته‌اند که در برابر گفتار گناهکارانه (دروغ‌پردازی‌ها، خلاف‌گویی‌ها، تحریف‌گری‌ها و وارونه‌نویسی‌ها) دم فرونبندند و ساکت نمانند. (حسن بن علی بن شعبه حرانی، تحف‌‌العقول، ص ۲۳۷)

امروز بزرگ‌ترین رسالت آگاهان و خبرگان به مسائل تاریخی و رویدادهای سیاسی آن است که با تحریف تاریخ رویارویی و مقابله کنند و نسل امروز و نسل‌های آینده را آگاهی بخشند و به واقعیت‌های تاریخی آشنا سازند و آن فرصت‌طلبانی را که بر آنند با تحریف‌گری‌ها،‌ گزافه‌گویی‌ها و درو‌غ‌گویی‌ها نسل امروز و نسل‌های آینده را از راه امام و انقلاب اسلامی دور سازند، رسوا کنند و واقعیت‌های تاریخی را پاس بدارند. بازگو کردن رویدادهای تاریخی به شکل درست و واقعی و رویارویی با تحریف‌گری‌ها تا آن پایه اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) ـ بنا بر روایتی‌ ـ اعلام می‌دارند: کسی که به برادر مؤمن تاریخ بیاموزد، او را زنده کرده‌ است.(من ورخ مؤمنا فأحیاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porta. sem, adipiscing lectus consequat. libero. mi, efficitur. diam dolor Donec