ویژگی‌های کاندیدای اصلح ـ بخشی از سخنرانی دکتر سیدحمید روحانی در دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) (۶/۱۲/۹۰)

…امروز حضور هر فرد ایرانی در پای صندوق‌های رای تیری بر قلب استکبار جهانی و عوامل خیانت‌پیشه آنان در منطقه است. جهانخواران در راس آنان شیطان بزرگ مترصدند که مردم ایران نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بی‌تفاوت شوند و از صحنه کنار روند تا آنها بتوانند توطئه دیرینه خود را برای حمله به ایران جامه عمل بپوشانند.

…امروز حضور هر فرد ایرانی در پای صندوق‌های رای تیری بر قلب استکبار جهانی و عوامل خیانت‌پیشه آنان در منطقه است.

جهانخواران در راس آنان شیطان بزرگ مترصدند که مردم ایران نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بی‌تفاوت شوند و از صحنه کنار روند تا آنها بتوانند توطئه دیرینه خود را برای حمله به ایران جامه عمل بپوشانند.

امریکا و دیگر جهانخواران با لشکرکشی به عراق و افغانستان نقشه و اندیشه حمله نظامی به ایران را در سر داشتند، آنچه این توطئه شوم را خنثی کرد، حضور ملت ایران در راهپیمایی‌ها و در انتخابات بود.

اکنون نیز فزونخواهان جهانخوار چشم به ایران دوخته‌اند تا ببینند اگر تحریم‌های اقتصادی و نفتی ملت ایران را خسته، سرخورده و مأیوس کرده است، توطئه دیرینه خود را برای حمله نظامی به ایران دنبال کنند. بنابراین حضور در پای صندوق‌های رای می‌تواند ایران را از ناامنی، هرج و مرج اقتصادی و نظامی و جنگ تحمیلی باز بدارد.

مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای و انتخابات اصلح مشت محکمی بر دهان امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان سوگندخورده ملت ایران می‌زنند و بار دیگر آنان را مایوس می‌کنند. ملت آگاه و هشیار ایران به کسانی رای خواهند داد که این ویژگی‌ها را دارا باشند:

۱. از نظر تقوا و دیانت مورد تایید عالمان عارف و پیشوایان متعهد قرار داشته باشند.

۲. ولایت‌مدار باشند، نه در شعار،‌ بلکه در عمل تعبد و تعهد خود را نسبت به اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری نشان داده باشند.

۳. خط امام را به درستی بشناسند و به آن پای‌بند و متعهد باشند.

۴. از روحیه انقلابی و حزب‌اللهی و تزلزل‌ناپذیر برخوردار باشند.

۵. به سردرمداران تز امریکایی ـ صهیونیستی «مکتب ایرانی»، «اسلام ایرانی» وابستگی نداشته باشند و از هواداران عناصر مرموزی که «با ملت اسرائیل دوست هستند» بپرهیزند.

۶. به تسلیم‌طلبانی که پیوسته زیر پوشش «اصلاح‌طلبی» آب به آسیاب بیگانگان و دشمنان اسلام می‌ریزند، گرایش نداشته باشند.

۷. در آستانه انتخابات از هرگونه بند و بست‌های شیطانی،‌ ریخت‌و‌پاش‌های تبلیغاتی و وعده‌های دروغین و شام و ناهار دادن فریب‌کارانه بپرهیزند.

۸. از باندبازی‌ها و جناح‌بندی‌های تفرقه‌افکنانه و نیز از جبهه‌بندی‌ها جاه‌طلبانه‌ای که این روزها رواج یافته است دوری گزینند.

۹. از عناصر فرصت‌طلب و نان به نرخ روز‌خوری نباشند که در جریان فتنه ۸۸ دم فروبستند و ملت مظلوم ایران و مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند.

۱۰. در اندیشه کنار آمدن و مذاکره با امریکا و دیگر «کفار حربی» نباشند و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پاس بدارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

libero. Praesent Aenean elementum sed sit ut ultricies quis nec