بخشهایی از سخنرانی دکتر سید حمید روحانی در پیشوای ورامین: فرقه مشائیه آفتی نوپا برای انقلاب اسلامی. ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۱

فرقه مشائیه آفتی نوپا برای انقلاب اسلامی

مزدوران از مهر به جای قلوه سنگ استفاده کردند.

احمدی‌نژاد برنامه فتنه جدید را در مجلس شورای اسلامی کلید زد.

اسلام ایرانی در راستای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی.

احمدی‌نژاد هنوز در دوران ارباب رعیتی به سر می‌برد.

سوء مدیریت از آفت‌های سنگین و سهمگین برای نظام جمهوری اسلامی.

فرقه مشائیه در اندیشه پرورش طالبان.

«زنده‌باد بهار» رمز فتنه‌ای که در راه است.

طاغوتیان، جاه‌طلبان و خودپرستان برای فریب توده‌ها و سلطه بر ملتها راه‌های مشترکی دارند و از شیوه‌ها و شگردهای یکسانی بهره می‌گیرند. ادعای خدایی، ظل‌اللهی، خلیفهاللهی، باب‌اللهی و امام زمانی نمونه‌هایی از روش‌های پلید زورمدارانی مانند نمرودیان و فرعونیان و حاکمان اموی، عباسی، عثمانی،‌ و شاهان صفوی، قاجاریه و پهلوی بوده است. برخی از خودپرستان فرومایه و تهی‌مغز مانند علی‌محمد شیرازی نیز یک روز خود را باب، روز دیگر خود را امام زمان نمایاند و سرانجام ادعای خدایی کرد و استکبار جهانی با این خودپرستی و بی‌خردی او بهره گرفتند و فرقه بابیه و بهائیه را پدید آوردند و از این فرقه به‌عنوان ستون پنجم برای تجاوز به استقلال ایران و غارت منابع سرشار این کشور سوء استفاده کردند.

محمدرضا پهلوی ادعا داشت که امام زمان را ملاقات کرده است! و خود را نجات‌یافته دست ابوالفضل العباس و کمر بسته امام رضا می‌دانست! و در آخرین سفرش به قم در سال ۱۳۴۱ ادعا کرد که از همه به خدا و ائمه نزدیک‌تر است! امروز نیز می‌بینیم که برخی از جاه‌طلبان و خودپرستان نیز برای دست‌یابی به قدرت و یا حفظ مقام و منصب از این شیوه کثیف و پلید طاغوتیان بهره می‌گیرند، «ظهور صغرا» و داعیه شعاعی از نور در گرد سر رئیس‌جمهور در سازمان ملل و مافوق انسان نمایاندن عنصری به نام مشایی در راستای همان شیوه و شگرد طاغوتیان است که «فرقه مشائیه» را پدید آورده است که خطر سهمگینی برای انقلاب اسلامی به همراه دارد.

فرقه مشائیه همانند همه طاغوتیان از اسلام راستین و اسلام ناب محمدی (ص) نگران است، چون به خوبی دریافته است که با اسلام راستین نمی‌توان دولت ابدمدت و مادام‌العمر تدارک دید،‌ فرقه مشائیه با مطرح کردن اسلام ایرانی در راه مسخ اسلام راستین گام برمی‌دارد و می‌خواهد با شعار اسلام ایرانی و مکتب ایرانی به وحدت اسلامی آسیب برساند و میان امت اسلامی شکاف پدید آورد. با اعلام این‌که با ملت اسرائیل دوست هستیم به صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها چراغ‌سبز نشان می‌دهد با مطرح کردن «ظهور صغرا» دنبال دور زدن رهبری و کشیدن خط قرمز روی اصل ولایت فقیه است.

از یک سال پیش کارشناسان و صاحب‌نظران سیاسی پیش‌بینی می‌کردند که آقای احمدی‌نژاد و فرقه مشائیه اگر دریابند که در دوره آینده ریاست جمهوری جایگاهی ندارند فتنه جدیدی را کلید می‌زنند. برنامه‌ای که نامبرده در روز یک‌شنبه ۱۵ بهمن در مجلس شورای اسلامی پیاده کرد، به نظر می‌رسد که در راه شعله‌ور کردن آتش اختلاف بود و به دنبال آن آوردن مشتی مزدور و چماق‌دار در قم، هنگام سخنرانی رئیس‌مجلس، چماق‌دار آوردن محمدرضاپهلوی را در واپسین روزهای سلطنت‌اش، در اذهان تداعی کرد. اگر این‌ها مزدور نبودند هیچ‌گاه قداست مهر را زیر پا نمی‌گذاشتند و از مهر به عنوان قلوه‌سنگ استفاده نمی‌کردند.

فرقه مشائیه کاش از سرنوشت شاه عبرت می‌گرفتند. آیا او با آوردن چماق‌دار به صحنه توانست تاج و تخت خویش را از سقوط برهاند؟ آیا با آوردن مشتی مزدور به محل استقبال و زنده‌باد و مرده‌باد راه انداختن می‌تواند آرزوی دولت ابدمدت و مادام‌العمر را برآورده کند.

آیا امریکا با طالبان و القاعده درست‌کردن توانست به خواسته‌های شیطانی خود برسد که امروز فرقه مشائیه در اندیشه پرورش طالبان است؟!

آقای احمدی‌نژاد روی چه میزانی خطاب به امریکا می‌گوید اسلحه را از سر ما بردارید خودم می‌آیم با شما مذاکره می‌کنم؟ آیا این سخن، چراغ سبز به امریکا نیست؟ آقای احمدی‌نژاد چه کاره است که خودش بخواهد با امریکا وارد مذاکره شود؟ ایران ملتی آگاه و قدرتمند دارد که دست و پای خطاکاران و سوء استفاده‌چی‌ها را می‌شکند. در کشوری که مقام معظم رهبری چون دیده‌بان همیشه بیدار اوضاع را زیر نظر دارند سخن گفتن از مذاکره با امریکا ناشدنی است و سخن گفتن از آن جز چراغ‌سبز به امریکا چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

آقای احمدی‌نژاد گویا هنوز در دوران ارباب ـ رعیتی به‌سر می‌برد که می‌گوید من رعیت‌زاده‌ام و ارباب‌زاده نیستم. امروز در ایران نه ارباب داریم و نه رعیت و این بافته‌های ذهنی به عصر سیاه طاغوت مربوط می‌شود.

آقای احمدی‌نژاد باید به زودی در دادگاه انقلاب اسلامی پاسخگو باشد که چرا عناصر مشکوک و مرموزی را که پرونده‌های فساد اقتصادی دارند و گفته می‌شود در اختلاس دست داشته‌اند در اطراف خود گرد آورده و به مقام و منصب رسانده و هرگونه بررسی و رسیدگی پرونده آنان را خط قرمز خود می‌داند.

آقای احمدی‌نژاد باید در دادگاه پاسخ گوید که چرا و چگونه اقتصاد کشور را نابسامان ساخته و دولت او روی کالاها و خرید و فروش‌ها هیچ‌گونه کنترلی ندارد و قیمت‌ها به صورت لجام‌گسیخته روزبه‌روز بالا می‌رود و مردم مظلوم، مستضعف، رنج‌دیده و زحمت‌کش در زیر فشار گرانی و تورم دارد کمرشان می‌شکند و هرج و مرج در نرخ کالا پدید آورده است. این عدم نظارت دولت روی قیمت‌ها و خرید و فروش‌ها آیا از سوء مدیریت است یا…؟

پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) فرمودند:

انی لا اخاف علی امتی‌ الفقر و لکن اخاف علیهم سوءالتدبیر

سوء مدیریت از آفت‌های سنگین و خطرناک برای نظام جمهوری اسلامی است که موجب شده ایران به کشوری همانند بی‌دولت و رهاشده تبدیل شود.

«زنده باد بهار» گویا رمز فتنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که از زبان آقای احمدی‌نژاد کلید خورد.

آگاهی و هشیاری ملت قهرمان‌پرور ایران و درایت و نظارت مقام معظم رهبری هرگونه توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازد. قدرت‌طلبان فتنه‌جو و فرقه مشائیه در واقع آب در هاون می‌کوبند و «عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

id libero Aenean mattis quis, ultricies sed