بخشی از سخنرانی دکتر سیدحمید روحانی به مناسبت دهه مبارک فجر۱۳۹۰

 

برعهده جوانان حزب‌اللهی و پیروان راستین رهبری و فرزندان دلیر و انقلابی امام خمینی است که کمان بردارند و کمین نشینند و جهان را به گورستان جاسوسان و نظامیان امریکایی ـ صهیونیستی بدل کنند.

بیشترین مصیبت‌هایی که در درازای تاریخ بر انسانیت انسان و ارزش های انسانی وارد آمده ریشه در جاه‌طلبی‌ها و خودپرستی‌ها داشته است. اگر هابیل مظلومانه به شهادت رسید، اگر علی (ع) خانه‌نشین شد،‌اگر سر حسین (س) بالای نیزه رفت، اگر امامان معصوم و مظلوم ما یکی پس از دیگری مسموم شدند و به شهادت رسیدند، اگر حضرت امام موسی کاظم (ع) ۷ سال با ۱۴ سال در زندان گذراند به علت جاه‌طلبی‌ها و مقام‌پرستی‌های رسوای عناصری بود که شهوت قدرت و مقام آنان را کور و کر کرده بود.

امروز نیز این جاه‌طلبی‌ها و شهوت‌ قدرت و منصب است که خودی‌ها را به جان هم انداخته و باندبازی‌ها و جناح‌بندی‌ها پدید آورده است.

این قدرت‌طلبی و مقام‌پرستی است که برخی از مسئولان را به بیراهه کشانده و به رویارویی با مقام معظم رهبری واداشته است.

این عناصر مغرور و از خود راضی و کم ظرفیت که به دنبال چند استقبال و پیشواز و چند کف و سوت و ساز، خود را گم کرده و فرعون‌گونه ادعای خدایی دارند اگر روزی حضرت ولی عصر امام زمان ظهور کند و بر خلاف امیال نفسانی و مقام‌پرستی آنان دستوری فرمایند بی‌تردید با آن حضرت به ستیز برمی‌خیزند، چنانکه امروز با نایب برحق آن بزرگوار سر ناسازگاری دارند و با بست‌نشینی در منزل و فتنه‌آفرینی به مقام رهبری از پشت خنجر زدند.آیا شما گمان دارید که حضرت امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف از بیم امریکا و انگلیس و صهیونیست‌های جنایت‌پیشه در پس پرده غیبت نشسته است؟! نه، این به اصطلاح خودی‌ها هستند که از روی خودپرستی‌ها، جاه‌طلبی‌ها و پلیدی های روحی راه ظهور آن حضرت را سد کرده‌اند.

حضرت امام عصر (عج)‌ امروز از بیم کسانی که در پس پرده غیبت قرار گرفته‌اند که با خواندن «اللهم عجل لولیک‌الفرج» می‌خواهند یک امپراطوری مادام‌العمر برای خود تدارک ببینند، از این سو دم از امام زمان می‌زنند و از آن سو به نایب امام از پشت خنجر می‌زنند، با دشمنان اسلام در پشت پرده به مذاکره می‌نشینند، دم از عدالت و صداقت و راستی می‌زنند لیکن عناصر فاسد، منحرف و دزدان بیت‌المال را در اطراف خود گرد می‌آورند و از آنان حمایت می‌کنند.

انجمن حجتیه که اکنون در دفتر ریاست جمهوری جاخوش کرده است با تز شیطانی «باید فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور کند» اختلاس، رشوه و دستبرد به بیت‌المال و فساد اخلاقی و اقتصادی را هرچه شدیدتر گسترش می‌دهد و گرانی و تورم و هرج و مرج اقتصادی را دامن می‌زند تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشد و توده‌ها را ضد این نظام بشوراند تا زمینه برای ظهور امام زمانشان (امریکا ـ انگلیس) فراهم شود.

فتنه‌گران ورشکسته برای رخنه در مراکز کلیدی امروز با منحرفان تازه به دوران رسیده با یکدیگر کنار آمده و هدف‌های مشترکی را دنبال می‌کنند، از جمله این هدف‌ها رویارویی با مقام رهبری و اصل ولایت فقیه، به بیراهه کشاندن اسلام ناب محمدی و ترویج اسلام امریکایی زیر پوشش «اسلام ایرانی» مذاکره با شیطان بزرگ به منظور هموار کردن راه ورود و نفوذ آن دشمن تبهکار به ایران است که ماهرانه دنبال می‌شود.

نکته در خور توجه اینکه جهانخواران با تحریم بانک مرکزی و نفت ایران توطئه‌های دیرینه خود را ضد ملت ایران پی می‌گیرند و دوستان ملت اسرائیل و پیروان اسلام ایرانی نیز با سکوت مرموزانه در برابر افزایش بهای سکه و دلار، برای توطئه‌گران خارجی دستاویزی فراهم می‌کنند که به دروغ اعلام کنند تحریم بانک مرکزی و نفت موجب افزایش مهارگسیخته بهای سکه و دلار شده است!!

این‌گونه خیانت‌ها و شیطنت‌ها است که تروریست‌های امریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی را جرأت و جسارت می‌بخشد که دانشمندان عزیز ما را ترور کنند و با کمال گستاخی آن را آشکارا اعلام کنند و به آن ببالند اگر در برابر هر ترور و خرابکاری مزدوران امریکایی ـ صهیونیستی در ایران فرزندان انقلاب به منافع استعماری امریکا و صهیونیسم و اتباع نظامی آنان در سراسر جهان یورش می‌بردند و ضربه جانانه‌ای وارد می‌کردند، بی‌تردید جهانخواران به خود رخصت نمی‌دادند در کشور ایران به ترور دست بزنند.

اکنون نیز بر عهده جوانان حزب‌اللهی و پیروان راستین رهبری و فرزندان دلیر و انقلابی امام خمینی است که کمان بردارند و کمین نشینند و از استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی انتقام بگیرند و جهان را به گورستان جاسوسان و نظامیان امریکایی و صهیونیستی بدل کنند. در این جنگ نامرئی که امریکا ضد ایران به راه انداخته است باید با پاسخ کوبنده و شکننده ایران مواجه شود دون شأن نیروهای بسیجی و حزب‌اللهی و فرزندان راستین انقلاب است که در برابر جنگ بزدلانه امریکا دست روی دست بگذارند و بی‌تفاوت بگذرند باید با یک هجوم برق‌آسا و همه‌جانبه منافع امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را در سراسر جهان به خطر انداخت و دشمن را از کرده خود پشمیان کرد.

البته ملت قهرمان‌پرور ایران تاکنون با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف مشت محکمی بر دهان امریکا و دیگر جهانخواران زده و آنان را مأیوس و ناامید ساخته‌اند.

امریکا و همدستان او با لشکرکشی به عراق و افغانستان نقشه حمله نظامی به ایران را دنبال می‌کرد لیکن آنچه موجب شد این فزونخواهان و چپاولگران جرئت نکنند ایران را مورد حمله نظامی قرار دهند حضور فعال و چشمگیر مردم ایران در صحنه و شرکت در راهپیمایی‌ها و پای صندوق انتخابات بود.

حضور هر فرد ایرانی در پای صندوق آرا و در راهپیمایی‌ها تیری بر قلب استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است و ایران را از هر خطری مصون می‌دارد.

ملت ما به یاری خداوند متعال با حضور پرشور خود در روز یوم‌الله ۲۲ بهمن در راهپیمایی و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید، مأیوس و مرعوب خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

elementum leo odio libero suscipit felis commodo vulputate, diam id adipiscing